Huawei Mobile zdobył swoją kolejną złotą nagrodę Effie Awards. Polski oddział chińskiego producenta otrzymał ją w specjalnej nowej kategorii React & Sustain, w której nagradzane są działania komunikacyjne, których celem była obrona pozycji biznesowej. Wygrana kampania nosi nazwę To, co ważne i została stworzona z udziałem Roberta Lewandowskiego.
O nominowanych można przeczytać tutaj.
Opis projektu Huawei
Marka Huawei otrzymała olbrzymi cios wizerunkowy w wyniku wojny handlowej i ograniczeń technologicznych narzuconych przez USA. To spowodowało nagły spadek kluczowych wskaźników budowanych latami. Odważna strategia polegała na odwołaniu się do kryzysu. A emocjonalna kampania bazująca na uniwersalnej prawdzie o przeciwnościach losu, które mogą być źródłem siły inspirowała do niepoddawania się i pokazała, że hasło marki MAKE IT POSSIBLE stało się jeszcze bardziej aktualne. Dzięki temu udało się w spektakularnie krótkim czasie przywrócić więź z konsumentami i już po pół roku odbudować mocno nadszarpnięty wizerunek.
Zgłaszający
Lider 1:
Havas Warsaw
Lider 2:
Wavemaker
Współzgłaszający:
180heartbeats + Jung v Matt