1 grudnia 2015 r. Elżbieta Wójcik objęła stanowisko członka zarządu T-Mobile Polska i dyrektora ds. rynku prywatnego.
Będzie odpowiadała za wyznaczanie i realizację celów strategicznych w obszarach marketingu, sprzedaży oraz obsługi klientów rynku prywatnego, jak również za komunikację i pozycjonowanie marek.
Elżbieta Wójcik ma kilkunastoletnie doświadczenie w zakresie rozwoju biznesu, zarządzania, sprzedaży i marketingu. Do tej pory była wiceprezesem Avivy, gdzie od 2008 roku odpowiada za biznes direct (sprzedaż przez telefon i Internet), a także za działania marketingowe grupy i pozycjonowanie marki (od roku 2012). Uczestniczyła we wdrażaniu strategii cyfryzacji biznesu w grupie Aviva na poziomie międzynarodowym.
W latach 2008-2015 pełniła funkcję wiceprezesa firmy ubezpieczeniowej Aviva, gdzie zarządzała sprzedażą direct, odpowiadała za działania marketingowe i pozycjonowanie marki, a także uczestniczyła we wdrażaniu na poziomie międzynarodowym strategii cyfryzacji biznesu. W latach 2005-2008 była szefem marketingu ING Nationale-Nederlanden, a w latach 2002-2005 jako członek zarządu Link4 odpowiadała za rozwój biznesu i marketing firmy. Karierę zawodową zaczęła w branży FMCG.
Jest absolwentką historii sztuki na KUL, programu MBA prowadzonego przez Lancashire University w Preston i Wyższą Szkołę Biznesu w Lublinie oraz podyplomowego studium Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie w zakresie zarządzania wartością firmy. Uczestniczyła w programach dla wyższej kadry zarządzającej (Kellog School of Management i CEDEP/INSEAD Fontainebleau) oraz program Przedsiębiorczość i Innowacje na Uniwersytecie Stanforda.
Poznajcie Elę Wójcik, która dziś dołącza do naszego management teamu jako nowa szefowa #B2C! Elu, witam serdecznie! pic.twitter.com/9KDDgulY4w
— Adam Sawicki (@SawickiAd) December 1, 2015