PGE Polska Grupa Energetyczna wraz z wchodzącym w jej skład operatorem telekomunikacyjnym EXATEL, przygotowała ofertę obejmującą sprzedaż energii elektrycznej z usługami telekomunikacyjnymi (abonamentem telefonicznym). Sprzedaż oferty, pod nazwą Energetyczne Minuty, rozpoczyna się w marcu. Skierowana jest do odbiorców w całej Polsce. W ramach pakietu obecni i potencjalni Klienci PGE otrzymują 230 minut miesięcznie na stacjonarne połączenia lokalne i międzymiastowe przez pierwsze 6 miesięcy od dnia przystąpienia do programu. .Od siódmego miesiąca obowiązuje pakiet 120 minut w abonamencie.
Oferta jest dostępna zarówno dla odbiorców indywidualnych, jak i biznesowych, którzy zawarli lub podpiszą umowę ze Spółkami Obrotu z Grupy PGE na dostawę energii elektrycznej. Warunkiem skorzystania z usług abonamentu jest posiadanie linii telekomunikacyjnej w sieci TP.
Do programu ENERGETYCZNE MINUTY można przystąpić do końca tego roku. Decydując się na oferowaną usługę telekomunikacyjną, klienci zachowują swój dotychczasowy numer telefonu, nie ponoszą opłat za rozpoczęcie połączenia, płacą tylko za rzeczywisty czas rozmów.
Klienci obecnie kupujący energię elektryczną w spółkach wchodzących skład PGE, mogą podpisać umowę na nową usługę w BOK-ach zakładów energetycznych należących do Grupy PGE. Nowi Klienci PGE mogą skorzystać z Programu ENERGETYCZNE MINUTY za pośrednictwem strony internetowej www.ofertaPGE.pl oraz infolinii. Warunkiem skorzystania z oferty jest zmiana sprzedawcy energii na Polską Grupę Energetyczną PGE.