Eurotel chce być czołowym dealerem Ery

Newsy
Żródło: Eurotel
Opinie: 10

Eurotel planuje pozyskać w ofercie publicznej od ok. 15 do ok. 19 mln zł. Środki zostaną przeznaczone głównie na przejęcia autoryzowanych punktów handlowych innych sieci, modernizację systemu informatycznego oraz na zasilenie kapitału obrotowego spółki.

Wykorzystanie środków z emisji w zależności od przedziału cenowego akcji serii B

Cele emisji Dolna granica przedziału
cenowego (11 zł)
Górna granica przedziału
cenowego (14 zł)
Rozwój sieci sprzedaży poprzez akwizycje
istniejących salonów sprzedaży innych sieci
7,2 mln zł 7,2 mln zł
Wdrożenie systemu informatycznego
wspomagającego zarządzanie
1 mln zł 1,3 mln zł
Kapitał obrotowy oraz otwieranie sklepów
własnych, franczyzowych i kolejne akwizycje
6,6 mln zł 10,4 mln. zł
Razem: 14,8 mln zł *  18,9 mln zł *

Głównym kierunkiem strategii rozwoju spółki na najbliższe lata jest dynamiczny rozwój sieci sprzedaży poprzez akwizycje i otwieranie własnych sklepów. Celem strategii jest pokrycie siecią sprzedaży obszaru całego kraju i osiągniecie czołowej pozycji wśród autoryzowanych dealerów Ery. Spółka rozpoczęła już proces przejęcia jednej w większych sieci autoryzowanych punktów sprzedaży produktów i usług PTC. Eurotel zawarł umowę przedwstępną na przejęcie sieci około 50 sklepów, na które wyda około 7,2 mln zł.

Eurotel jest gotowy współpracować z operatorami MVNO i np. nowymi operatorami trzeciej generacji (jak P4), ale nie planuje współpracy z obecnymi konkurentami Ery.

"Spodziewamy się, że zakończymy transakcję przejęcia do końca grudnia tego roku. Po zakończeniu tego procesu sieć sprzedaży Eurotela będzie obejmowała ponad 100 punktów handlowych”. – powiedział Krzysztof Płachta Prezes Zarządu Eurotel S.A.

Prognoza wyników finansowych na 2006 rok przewiduje osiągniecie 47,54 mln zł przychodów ze sprzedaży i 2,14 mln zł zysku netto. Na realizację prognozy wpłynie między innymi przejęcie do końca grudnia br. sieci z ok. 50 punktów sprzedaży. Jeżeli dojdzie do przejęcia sieci, zwiększy to przychody spółki w 2006 roku o 4,8 mln zł. Spółka zakłada, że rentowność netto w 2006 roku ukształtuje się na poziomie 4,5% i będzie wyższa o 20% w porównaniu do roku ubiegłego, głównie dzięki zwiększeniu własnej sieci sprzedaży poprzez planowane przejęcie.

Materiały dodatkowe:

Opinie:

Opinie archiwalne (10):

Komentuj

Komentarze / 10

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: