IKO w PKO - 700 tys. aktywnych aplikacji mobilnych

Newsy
Opinie: 8

PKO Bank Polski podał, że aplikacja IKO ma już 700 tys. aktywnych aplikacji.

Już wkrótce pojawią się w niej nowe funkcje, takie jak: zarządzanie PIN-em oraz limitami kart kredytowych i debetowych, wirtualne skarbonki, generowanie potwierdzenia operacji, a także szybki dostęp do funkcji aplikacji dzięki 3D Touch.

PKO podało także, że w drugim kwartale 2016 roku do swojego konta z poziomu urządzenia mobilnego zalogowało się aż 1,7 mln klientów. Są to zarówno klienci korzystający z IKO, jak również logujący się do pełnego serwisu iPKO czy jego wersji lite.

W najbliższych dniach Bank planuje wzbogacić aplikację IKO o możliwość odkładania pieniędzy na wirtualnych skarbonkach. Skarbonkę będzie można założyć na wybrany cel oraz zasilać w dowolnych odstępach czasu. Planowane jest również wprowadzenie szybkiego dostępu do funkcji aplikacji dzięki 3D Touch (dla klientów korzystających z IKO na platformie iOS). Umożliwi ona wyświetlanie na głównym ekranie telefonu skrótów do wybranych funkcji aplikacji, po mocniejszym dotknięciu ikony aplikacji IKO (przelewy, BLIK, mapa oddziałów i bankomatów, historia konta). Kolejną nowością będzie możliwość zmiany PIN-u do karty oraz zarządzanie limitami kart kredytowych i debetowych. Funkcja ta będzie szczególnie przydatna przy wypłacie większej niż zwykle sumy pieniędzy z bankomatu lub przy jednorazowym zakupie o wysokiej wartości. Z myślą o zwiększeniu wygody korzystania z aplikacji Bank dodatkowo wprowadzi możliwość wyświetlenia potwierdzenia operacji oraz generowania go w pliku PDF i przesłania w formie załącznika poprzez komunikator, SMS lub e-mail.

IKO w liczbach

Aplikację mobilną IKO aktywowało ponad 700 tys. użytkowników , a samą usługę mobilnych płatności zbliżeniowych HCE 65 tys. użytkowników. W samym drugim kwartale 2016 roku klienci Banku założyli ponad 37 tys. lokat mobilnych. Prawie 1,7 mln klientów Banku korzystało w drugim kwartale z usług bankowych za pomocą urządzeń mobilnych, w tym wersji lite serwisów iPKO i Inteligo oraz aplikacji IKO. Użytkownicy logujący się za pośrednictwem aplikacji mobilnej stanowią już 24% mobilnych klientów Banku.Najczęściej klienci wykorzystują aplikację do sprawdzania salda i historii konta, dokonywania przelewów i doładowań telefonów na kartę.

Opinie:

Opinie archiwalne (8):

Komentuj

Komentarze / 8

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    al12 pisze: 2016-08-16 12:49
    Tylko przelew zewnętrzny potafi iść 2 dni
    1
  • Users Avatars Mini
    darek pisze: 2016-08-16 13:47
    no bez przesady . jak wysyłasz późnym popołudniem w piątek to wiadomo że pójdzie w poniedziałek. Jak korzystasz z dopuszczalnego salda debetowego gdzie jesteś na minusie a masz środki to pójdzie ci na drugi dzień. .
    1
  • Users Avatars Mini
    darek pisze: 2016-08-16 13:48
    zapomniałem dopisać robiąc przelewy w ten sposób rano firmy takie jak - orange , plus, CP bank Alior otzrymuja wpłatę po 3-4 godzin i na koncie mam środki zaksięgowane .
    1
  • Users Avatars Mini
    m-a-t pisze: 2016-08-16 14:21
    Ale jedna go to tej aplikacji brakuje, jak zapłacę kartą to nie dostaje powiadomienia, że tą kartą zapłaciłem. Uważam, że byłoby to bardzo fajne np. jak ktoś nam kartę ukradnie to będziemy od razu wiedzieć jeśli się nie zorientowaliśmy. Ale tak poza tym to bardzo Fajna, całe konto obsługuję z poziomu tej aplikacji.
    0
  • Users Avatars Mini
    darek pisze: 2016-08-16 17:18
    m-a-t powiadomienia sms są tylko to kosztuje i trzeba to aktywować.
    0
  • Users Avatars Mini
    m-a-t pisze: 2016-08-16 20:11
    Darek wiem o tym ale jakoś nie mam ochoty płacić za kolejną usługę, już za wystarczająco liczbę usług płacę miesięcznie.
    0
  • Users Avatars Mini
    darek pisze: 2016-08-17 09:27
    dlatego mam konto za 0zł a z takich usług nie korzystam . stan konta możesz sprawdzać i 10 razy nawet bez logowania do iko. Na temat sms różne są opinie , że nie kiedy przychodzą po dniu od transakcji- więc to nie jest takie dokładne dla kogoś kto chce być na bieżąco
    0
  • Users Avatars Mini
    Seba pisze: 2016-08-17 17:04
    al12. To nie wina banku tylko systemu rozliczeń międzybankowych (niezależnie od banku). Jak np. przed długim weekendem sierpniowym ktoś zlecił przelew po godz 14ej, to pieniądze wyszły z jego Banku dopiero we wtorek rano... i dotarły na konto odbiorcy tego samego dnia po południu. Czyli przelew "szedł" teoretycznie 5 dni, bez różnicy jakie to były banki :-)
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: