Do końca 2010 roku ok. 200 tys. gospodarstw domowych w zasięgu operatora INEA będzie miało dostęp do szerokopasmowego Internetu o przepustowościach do 100 Mb/s. 20 września br. operator uruchamia nowy standard transmisji danych w usłudze Internet (DOCSIS 3.0) na swojej obecnej sieci. Po przeprowadzeniu testów rozpoczyna także świadczenie usług z wykorzystaniem sieci światłowodowej doprowadzonej bezpośrednio do mieszkań (FTTH) w zabudowie jednorodzinnej i wielorodzinnej na nowych inwestycjach. Jeszcze w tym roku INEA zapowiada wprowadzenie dostępu do Internetu o przepustowościach 250 Mb/s w sieci światłowodowej.
INEA jako pierwsza w Polsce rozpoczyna świadczenie usług z wykorzystaniem światłowodów doprowadzanych bezpośrednio do domów w zabudowie jednorodzinnej. Jednocześnie, operator jako pierwszy w Wielkopolsce rozpoczyna oferowanie usług z wykorzystaniem światłowodów doprowadzanych bezpośrednio do mieszkań w zabudowie wielorodzinnej. Operator współpracuje także z szeregiem deweloperów, którzy już teraz wdrażają rozwiązania typu FTTH, czyli fiber to the home w pierwszych inwestycjach, głównie w Poznaniu.
20 września br. INEA wprowadza bardzo konkurencyjną ofertę na dostęp do Internetu o przepustowościach do 100 Mb/s dla ok. 200 tys. gospodarstw domowych w zasięgu swojej sieci. W ofercie pakietowej operator udostępnia Internet 50 Mb/s już za 59,90 zł, a 100 Mb/s za mniej niż 90 zł.
Pakiet Internetowy | Cena promocyjna | ||
Jedna usługa | Cyfrowy Dom | ||
Optima | 1 Mb / 256 kb | 39,9 zł | 24,9 zł |
Prestige | 6 Mb / 512 kb | 59,9 zł | 44,9 zł |
Ultra Net | 25 Mb / 1,5 Mb | 69,9 zł | 49,9 zł |
Ultra Flexi | 50 Mb / 4 Mb | 89,9 zł | 59,9 zł |
Ultra Power | 100 Mb / 4 Mb | 159,9 zł | 89,9 zł |
INEA odświeża także swój wizerunek wprowadzając nowy logotyp oraz kolor korporacyjny. Dotychczasowy znak kabla i kulki w logotypie operatora zastąpił symbol obrazujący bliskość, wzajemność i globalność, a używane trzy kolory przemieniły się w jeden – turkusowy. Nowe logo towarzyszy kampanii o przyspieszeniu Internetu pod hasłem „Życie nabiera tempa”, której launch będzie miał miejsce 20 września br.