Kiedy u nas?

Newsy
Opinie: 6

Na dworcu centralnym w Sydney Coca-Cola i lokalny operator  telefonii komórkowej Telstra Corp. Ltd. testują nową usługę "Dial a Coke". W przypadku, gdy spragniony pasażer nie ma przy sobie drobnych może zadzwonić pod numer napisany na automacie, wybrać rodzaj napoju i po chwili z automatu wypadnie właściwa puszka. Opłata (97 centów) będzie doliczona do następnego rachunku telefonicznego bez jakichkolwiek dopłat za wykonane połączenie.

Opinie:

Opinie archiwalne (6):

Komentuj

Komentarze / 6

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Przemo pisze: 2001-04-07 20:40
    U nas spragniony zapłaciłby i za rozmowę i za Colę + opłate manipulacyją. Daleko nam do nich...
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2001-04-07 22:10
    i do tego sms za 9 złotych netto, a po kilku minutach okzałoby się, że automat popsuty :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Ozi pisze: 2001-04-08 00:14
    Nie dziala, sprawdzalem, a po za tym telstra to tak jak w Polsce idea-dupiata siec.
    0
  • Users Avatars Mini
    sapero pisze: 2001-04-08 02:41
    Nie używałeś pewnie nigdy IDEI Ozi, a jak coś to chyba za krótko, ażeby doświadczyć jej zalet!!! ps A jedynym celem, który sobie postawiłeś to to, żeby coś nakombinować, zerwać umowę i niezapłacić za rachunki - to jest za pewne powód twojego niemiłego doświadczenia z IDEĄ!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Ozi pisze: 2001-04-08 14:32
    Niestety bylem z idea przez dwa lata, i nie zgadzajace sie rachunki to najmniej wazna sprawa jaka mi sie z nimi przydarzyla, o innych klopotach jak biuro obslugi klienta nie wspomne, ale byly i pozytywne cechy nie liczyi za wysylanie sms z australii, potem mialem plusa i ere. Wiec jakies porownanie mam, ale powiem ci jedn polskim sieciom komorkowym do innych jeszcze baaaaaaaaaaaardzo daleko.
    0
  • Users Avatars Mini
    sapero pisze: 2001-04-09 00:20
    Może po prostu ktoś po cichu dzwonił z Twojego fona?! :-) A z tym, że polskie firmy w większości są "do tyłu" to inna sprawa!
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: