Plus chce w ofercie Muzodajnia w sumie mieć 300-400 tys. użytkowników w ciągu najbliższych 12 miesięcy. Partnerami strategicznymi projektu są: Universal Music Polska sp. z o.o., Magic Records sp. z o.o., E-Muzyka S.A, FM Solutions sp. z o.o. Plus współpracuje także z innymi wytwórniami muzycznymi poza Universalem i Magic - są to: Camey Records, DanceFloor, Go Go Records, IFactory Impresariat, J&J MusicArt, JazzBoy Records, Konkret Records, MJM Music, Molesta Music, My Music, No Problemo Publishing, Penguin Records, Propolis Media, QL Music,Rock House Entertainment, SP Records, Topless Records, Vanila Records, Wilki.
Grupą docelową jest młodzież: uczniowie i studenci, młodzi dorośli.
Wyniki badań grupy docelowej:
muzyki słucha praktycznie cała młodzież
słuchają jej wszędzie: w domu, w drodze, w pracy, na imprezie, o każdej porze
ciągle poszukują nowych utworów
płyty nie są dla nich – kupują je rzadko
muzykę ściągają głównie z Internetu – MP3 to podstawowy format i sposób słuchania muzyki wśród młodych ludzi
chętnie słuchają muzyki w telefonie komórkowym
Komunikacja Muzodajni
W reklamie wykorzystano przebój Boba Sinclara „Together”, a sama reklama została osadzona w pogodnej atmosferze tańca i zabawy á la teledysk. W kampanii Plus wykorzystuje utrzymane w edukacyjnym tonie teaser oraz rozwiązanie. W teaserze zachęca konsumentów do wejścia na stronę Muzodajni i wypróbowania portalu. W rozwiązaniu informuje o możliwości ściągnięcia utworów na komórkę bez dodatkowych opłat za transfer. W obu spotach pojawia się animacja pokazująca stronę WAP Muzodajni.
Komunikacja MusicPacka
Plus po raz pierwszy wykorzystuje charakterystyczne kukiełki: M, I, X odpowiadające nazwie MIX, które specyficznym głosem, nieco nieporadnie, często jakby bez przygotowania wypowiadają swoje kwestie – decyduje to o uroku, zabawności i skuteczności konstrukcji. Połowa spotu reklamowego jest poświęcona aktualnej ofercie MixPlusa, pozostały czas wykorzystany na apel do odbiorców lub poinformowanie ich o ważnym – zdaniem Kukiełek Mixa – problemie.
Media wykorzystywane w kampanii MusicPack
TELEWIZJA
Kampania spotowa w stacjach głównych i niszowych, silna aktywność standardowa i niestandardowa w stacjach muzycznych
RADIO
Kampania standardowa oraz aktywność niestandardowa w stacjach muzycznych, ogrywanie oferty na antenach poza blokami
INTERNET
Kampania na stronach internetowych, e-PR, Kampania Google
PRASA
Kampania standardowa zasięgowa oraz kampania w tytułach niszowych związanych z muzyką i lifestyle – formaty niestandardowe
OOH/AMBIENT
Użycie niestandardowych form ambientowych
W ofercie MusicPack będą dostępne m.in. telefony:
Nokia 5310 Express Music
Nokia N73
Samsung E250
Samsung J700
Nokia 6500 Slide
Plusfon 401i
Salony - BTL
Warianty cenowe najnowszej oferty muzycznej Plusa znajdują się tutaj