Kolejne informacje o nowym dekoderze UPC - Horizon

Newsy
Opinie: 6

Jeśli lubisz nasze newsy to polub także nasz profil na Facebooku - KLIKNIJ TUTAJ

UPC podało kolejne informacje o swoim nowym dekoderze i platformie Horizon. W grudniu UPC Polska rozpoczęła zapraszanie wybranej grupy klientów do wypróbowania platformy Horizon. Dla wszystkich klientów Horizon dostępny będzie na początku przyszłego roku. Usługa pozwoli klientom UPC na korzystanie z atrakcyjnych funkcjonalności m.in. dostępu na ekranach TV do mediów społecznościowych takich jak Facebook, YouTube i Twitter, personalizację oferowanych treści na podstawie preferencji użytkownika, proste i intuicyjne menu (interfejs) oraz, m.in. możliwość jednoczesnego nagrywania czterech programów. Pilot dekodera wyposażony jest w dwustronną klawiaturę QWERTY ułatwiającą korzystanie z Internetu na ekranie TV oraz wyszukiwanie programów i aplikacji. Komunikuje on się za pomocą technologii radiowej, a zatem nie musi być skierowany bezpośrednio w stronę dekodera.

Usługa Horizon oferuje:

  • personalizację - na podstawie programów oglądanych przez użytkownika Horizon zasugeruje treści, dobierając i stale aktualizując ofertę telewizyjną, odpowiadającą preferencjom użytkownika, co oznacza natychmiastowy dostęp do ulubionych gatunków filmowych, propozycji sportowych czy seriali
  • nagrywanie nawet czterech programów równocześnie podczas oglądania piątego;
  • zdalne nagrywanie z każdego miejsca na świecie poprzez aplikację;
  • automatyczne nagrywanie kolejnych odcinków seriali
  • zatrzymanie oglądanego programu na żywo i wznowienie oglądania w dowolnym momencie
  • aplikacje TV w tym media społecznościowe – np. Facebook czy YouTube;
  • nową, tematyczną kolejność kanałów (w przypadku dublujących się kanałów SD i HD zostawiono tylko kanały HD)
  • działający w technologii radiowej pilot z klawiaturą QWERTY, ułatwiający m.in. korzystanie z internetu na ekranie telewizora, wyszukiwanie programów i aplikacji

Inne informacje na temat Horizon TV:

Opinie:

Opinie archiwalne (6):

Komentuj

Komentarze / 6

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Prawda pisze: 2014-12-05 14:13
    Menu ekranowe z nowego tunera : http://youtu.be/OsAFmQw4xRk , jak by kogoś interesowało jak wygląda, bo w porównaniu ze starym Cisco robi zdecydowanie lepsze wrażenie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Nie tak różowo pisze: 2014-12-05 17:28
    Po pierwsze teraz jak siądzie sieć a masz 3 usługi. Jesteś całkowicie odcięty od TV INTERNETU I TELEFONU. 2. Wyobraźcie sobie obecny rozkład urządzeń w standardowym mieszkaniu. Dekoder w jednym pokoju. Router w drugiej części mieszkania. Do niego podłączony komp na kablu sieciowym + 2 komp na kablu do sąsiedniego pokoju ( bo tylko na sieciowym można uzyskać oferowana prędkość ) oraz podłączony telefon. Decydując się na jedno urządzenie pojawia się problem ! Trzeba od dekodera gdzie jest telefon ciagnąć kable sieciowe po całym mieszkaniu do 2 komputerów i telefonu ( no chyba ze postawi się go obok dekodera lub ma się bezprzewodowy.). Niestety obecnie wifi UPC to pomyłka 40 Mb to max a mam w abo 250 Mb !!!! Tylko kabel pozwala na taka prędkość. 3. Reasumując. Jeśli zostawia stare routery to ok. Jeśli je zabiorą i postawia tylko jedno uzadzenie to porażka. No chyba ze nowy sprzęt obsługuje prędkości wifi zgodne z wykupiona prędkością.
    0
  • Users Avatars Mini
    kiki pisze: 2014-12-31 13:21
    przerabiałem,250 po kablu a WIFI ok.40. kupiłem prywatny router ASUSA Ac (polecam tylko ten .bo inne też zaniżają) i mam 250 po wifi. dodatkowo poleciłem domyślnie wyłaczyć sieć wifi z upc i po restarcie mam zawsze wyłaczoną.
    -2
  • Users Avatars Mini
    slawek1219 pisze: 2015-01-06 14:49
    Podaj dokładną nazwę tego routera
    0
  • Users Avatars Mini
    Zoka pisze: 2015-03-31 19:15
    Przestrzegam wszystkich przed zakupem pakietu z dekoderem Horizon, jeśli nie chcą mieć zszarpanych nerwów i uszkodzonych (od zgrzytania) zębów. Po miesiącu używania tego multimedialnego "cudeńka" odmówiła współpracy nagrywarka, nie da się też usunąć żadnego nagranego programu, a ponieważ wcześniej miałam zaplanowane nagranie kilku serii programów, więc dysk zapełnia się w zastraszającym tempie. Zażądałam wymiany dekodera ale podobno to wada oprogramowania i wymiana sprzętu nie rozwiąże problemu. Kiedy usterka zostanie usunięta? ........ a cholera chyba wie, bo pracownik serwisu nie. Czy można wobec nie dostarczenia wszystkich deklarowanych przez UPC usług rozwiązać umowę? NIE! bo nagrywanie programów (i ich usuwanie z dysku) nie jest podstawową usługą, to tylko usterka. Więc wygląda na to, że za 150 zł miesięcznie masz tylko dostęp do kanałów tv i .........tyle. Najbardziej perfidne jest to, że pracownicy UPC doskonale o tym wiedzą wciskając nam usilnie ofertę pakietu Horizon. Ja umowę zawarłam pod koniec lutego br. a z tego co przeczytałam w jednym z komentarzy powyżej, problemy z oprogramowaniem dekodera były znane już w styczniu. Czyli mamy do czynienia ze świadomym oszukiwaniem klienta.
    0
  • Users Avatars Mini
    Ma Ro pisze: 2017-01-10 17:29
    Ja używam dekodera Horizon juz 5 miesiac i raz mi sie zawiesil wiec zresetowalem i znow dziala do dzisiaj :) i jestem bardzo zadowolony z UPC.
    1

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: