Björn Magnusson, dotychczasowy Prezes Ericsson Sp. z o.o. przyjął nową funkcję w korporacji Ericsson - będzie zajmował się strategią firmową na rynkach Centralnej i Wschodniej Europy oraz Centralnej Azji. Stanowisko Prezesa w Ericsson Sp. z o.o. obejmie Michael Rasmussen, dotychczasowy Wiceprezes i Dyrektor Finansowy Firmy. Björn Magnusson pozostanie członkiem Rady Nadzorczej Ericsson Sp. z o.o. i zaprzestanie pełnienia funkcji Prezesa Ericsson Sp. z o.o. z dniem 15 maja 2001. Björn Magnusson będzie kierował pracami korporacji Ericsson związanymi z rozwojem rynków w Centralnej i Wschodniej Europie oraz Centralnej Azji z biura w Warszawie i Istambule. Od ponad trzydziestu lat Björn Magnusson jest związany z rozwojem nowych rynków Ericssona na czterech kontynentach. Björn Magnusson kierował Ericsson Sp z o.o. od czterech lat, tworząc z sukcesem nowoczesną organizację i stawiając czoła nowym wyzwaniom rynku telekomunikacyjnego. Michael Rasmussen ma 38 lat, jest Duńczykiem, posiada wyższe wykształcenie ekonomiczne - ukończył szkołę Zarządzania Biznesem i Finansami w Kopenhadze. Od 1995 Michael Rasmussen pracuje w firmie Ericsson zajmując się rozwojem Firmy w Centralnej i Wschodniej Europie. W Polsce Michael Rasmussen przebywa od czterech lat pełniąc funkcję członka Zarządu Ericsson Sp. z o.o. i Dyrektora Finansowego. "Po czterech latach spędzonych w Polsce oceniam polski rynek telekomunikacyjny jako obszar ogromnych możliwości rozwoju dla firmy Ericsson. Wyzwanie jest tym większe, że rynek rozwija się i rozszerza w niezwykle szybkim tempie. To dla mnie wielka radość, że mogę uczestniczyć w rozwoju polskiego rynku telekomunikacyjnego" - powiedział Michael Rasmussen, nowy Prezes Ericsson Sp. z o.o. Możliwość mianowania nowego Prezesa Ericsson Sp. z o.o. z wewnątrz organizacji i pozostanie byłego Prezesa jako członka Rady Nadzorczej Ericsson Sp. z o.o. jest posunięciem sprzyjającym rozwojowi Firmy Ericsson Sp. z o.o. Zapewni ono nieprzerwaną kontynuację prac członków zarządu skierowaną na wykorzystanie wszystkich możliwości biznesowych jakie niesie ze sobą polski rynek telekomunikacyjny.