Comarch zakończył wdrożenie rozwiązania Field Intervention Management dla Orange Polska. Dzięki temu operator zredukuje koszty obsługi infrastruktury sieciowej i podniesie jakość pracy specjalistów w terenie. Wdrożenie przyniesie mierzalne korzyści takie jak redukcja tras przejazdu specjalistów technicznych o 20% i automatyzację procesu rozdzielania zadań, dzięki czemu Orange Polska zrealizuje ważną część wprowadzania filozofii Lean Management w zakresie zarządzania infrastrukturą sieciową.
„Rozwiązanie wdrożone przez Comarch pozwoliło nam na wprowadzenie usprawnień w organizacji i w rezultacie na redukcję kosztów operacyjnych. System nie tylko automatyzuje pewne czynności dyspozytorskie ale dzięki integracjom stał się także podstawowym narzędziem pracy całego działu.” powiedział Krzysztof Zielosko, dyrektor Narzędzi Wsparcia Sieci, Orange Polska.
„Planując każdy projekt uwzględniamy kwestie kluczowe dla sukcesu klienta i zgodnie z tym proponujemy dedykowane rozwiązania. W projekcie dla Orange Polska musieliśmy zmierzyć się z wyzwaniem integracji ze skomplikowanym środowiskiem IT operatora, a także z obawami użytkowników nowego systemu w dużej organizacji z wyraźnie zdefiniowanymi strukturami organizacyjnymi, jak również wyjść naprzeciw restrykcyjnym wymaganiom odnośnie bezpieczeństwa danych konsumentów. Zrozumienie potrzeb klienta to silny fundament pod budowanie sukcesu każdego projektu IT.” powiedział Piotr Piątosa wiceprezes i dyrektor Sektora Telekomunikacja, Comarch.