Play prowadzi zmianę wizualizacji w części swoich salonów. Akcja rozpoczęła się pod koniec ubiegłego roku i potrwa przez cały 2008. Do tej pory zmieniony został desing w 5 salonach Playzone oraz w 10 salonach Play Germanos. Pozostałe punkty sprzedaży, które będą podlegać „remodelingowi” będą zmieniane systematycznie przez cały rok.
Głównym celem akcji jest "udoskonalanie wizualizacji salonów, aby stały się jeszcze bardziej przyjazne dla klientów oraz wykorzystanie nowoczesnych rozwiązań informatycznych w obsłudze klienta."
Wprowadzone zostały elementy nowych technologii w obsłudze klienta poprzez zastosowanie interaktywnych prezentacji telefonów na zainstalowanych laptopach. Pojawiła się również ekspozycja” life”, zabezpieczona elektronicznie przed kradzieżą. Wyeksponowane modele telefonów umożliwiają klientowi zapoznanie się z aparatem i jego wszystkimi funkcjami.
Zmianie uległa kolorystyka salonów, stała się ona cieplejsza. Zastosowano nowe, duże elementy graficzne (np. kwiat czosnku).
Sesja w PlayZone na pl. Trzech Krzyży w Warszawie:
Zdjęcia typu "backstage" z sesji znajdują się tutaj