Oferta "Promocyjna zmiana taryfy z Cennika usług Nowa Era Moja dla obecnych Abonentów sieci Era" :
Niniejsze warunki Oferty Promocyjnej Polskiej Telefonii Cyfrowej Sp. z o.o. skierowane są do obecnych Abonentów sieci Era i określają zasady i zakres oferty zwanej dalej "Promocyjna zmiana taryfy z Cennika usług Nowa Era Moja dla obecnych Abonentów sieci Era" w okresie od 17.04.2004 r. do 30.06.2004 r. włącznie.
Oferta "Promocyjna zmiana taryfy z Cennika usług Nowa Era Moja dla obecnych Abonentów sieci Era" jest dostępna wyłącznie dla Abonentów korzystających z taryf cennika Nowa Era Moja, którzy otrzymali od operatora pisemne powiadomienie o warunkach oferty.
Każdy Abonent, który w okresie obowiązywania oferty promocyjnej zmieni taryfę, z której obecnie korzysta, na taryfę o wyższej opłacie abonamentowej, otrzyma prawo do bezpłatnej zmiany taryfy na niższą po okresie wskazanym w punkcie 3 poniżej.
W trakcie realizacji oferty, Abonent przyjmuje na siebie zobowiązanie do utrzymania wybranej taryfy przez okres co najmniej 90 dni, licząc od daty zmiany taryfy.
Po okresie wskazanym w punkcie 3 powyżej, Abonent może w terminie 30 dni zmienić bez dodatkowej opłaty taryfę na inną, o niższej opłacie abonamentowej, w przypadku gdy zmiana taryfy nastąpi przy pomocy Konsultanta Biura Obsługi Abonenta pod numerem telefonu 602 900.
Zmiana taryfy w sposób inny niż wskazany w punkcie 4 powyżej spowoduje naliczenie opłaty za zmianę taryfy zgodnie z Cennikiem Nowa Era Moja.
Sposób naliczania bezpłatnych minut lub bezpłatnych SMS-ów zawartych w abonamencie po zmianie taryfy zgodny jest z Cennikiem usług Nowa Era Moja w zależności od wybranej taryfy i usługi taryfowej.
Realizacja niniejszej oferty "Promocyjna zmiana taryfy z Cennika usług Nowa Era Moja dla obecnych Abonentów sieci Era" nie powoduje odwołania warunków innych akcji promocyjnych prowadzonych przez PTC, z których skorzystał Abonent w przeszłości.
PTC zastrzega sobie prawo do zmiany taryfy w terminie 7 dni od daty zgłoszenia zmiany przez Abonenta.
PTC zastrzega sobie prawo do zawieszenia lub zakończenia promocji w każdym czasie bez podania przyczyny. Zawieszenie lub zakończenie promocji nie może naruszać prawa do korzystania z oferty na promocyjnych warunkach przez Abonentów, którzy nabyli to prawo przed zawieszeniem lub zakończeniem oferty.
W przypadku zawieszenia świadczenia usług telekomunikacyjnych przez PTC z powodu braku płatności lub cesji, Abonent traci prawo do bezpłatnej zmiany taryfy na niższą, o której mowa w punkcie 2.
W przypadku sprzeczności tej oferty z inną ofertą promocyjną, z której Abonent skorzystał w przeszłości, pierwszeństwo przy interpretacji będą miały postanowienia poprzedniej oferty.
W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają odpowiednie przepisy Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych.