Telekomunikacja Polska podała, że w styczniu 2005 r. zanotowała spadek satysfakcji ogólnej swoich klientów do poziomu 50.3 % (o - 3.4 punkty procentowe). Taki spadek był wynikiem zmniejszenia się zadowolenia wśród klientów indywidualnych o ponad 5 punktów procentowych. Ta grupa słabiej oceniła ceny oferty internetowej, a także jakość usług TP (spadki o ok. 6 p.p.). Pogorszyła się także ich ogólna opinia o TP.
W styczniu poziom satysfakcji z błękitnej linii tp 9393 utrzymywał się na poziomie z grudnia.
Poprawiła się natomiast satysfakcja ogólna klientów biznesowych. Jest to efekt przeprowadzenia pod koniec 2004 r. kampanii informacyjnej. Spadły oceny notowanych dotychczas bardzo wysoko przedstawicieli handlowych i opiekunów klienta (ok. 9 p.p. do poziomu 61.9%).
O około 10 p.p. większe zadowolenie zanotowano z procesów instalacji i napraw.