Pierwszy w Polsce stacjonarny punkt serwisowy Apple

Newsy
Opinie: 22

Firma SAD, właściciel salonów iSpot Apple Premium Reseller, otworzyła w Warszawie w Domach Towarowych Centrum, własne centrum serwisowe sprzętu Apple.

Serwis spełnia restrykcyjne wymogi międzynarodowego programu Apple Authorised Service Provider. Gwarantuje on, że usługi są wykonywane przez certyfikowany, wykwalifikowany i doświadczony personel. Czas diagnozy usterki skrócony jest do minimum, naprawy wykonywane są na bazie oryginalnych części sprowadzanych z magazynów Apple, a na naprawiony sprzęt serwis udziela gwarancji.

Serwis przy Marszałkowskiej świadczy usługi gwarancyjne i pogwarancyjne. Mogą z nich skorzystać osoby, które wcześniej nabyły sprzęt w salonach iSpot Apple Premium Reseller, jak również Ci, którzy zakupili urządzenie marki Apple w innym punkcie. Sprzęt można dostarczyć osobiście lub przy pomocy kuriera korzystając ze strony. Za diagnostykę i naprawę urządzenia objętego gwarancją klient nie ponosi żadnych kosztów. Pozostałe osoby mogą skorzystać z naprawy w atrakcyjnej cenie. Klienci, którzy zakupili sprzęt w sieci salonów iSpot Apple Premium Reseller lub w sklepie internetowym otrzymują bezpłatnie na czas naprawy sprzęt zastępczy. Pozostałe osoby mogą wypożyczyć sprzęt za niewielką opłatą.

Ponadto serwis świadczy szereg dodatkowych usług serwisowych: takich jak: usługa door-to-doo, która umożliwia klientowi oddanie produktu do serwisu bez wychodzenia z domu. Status naprawy można śledzić na stronie internetowej.

Stacjonarny punkt serwisowy przy ulicy Marszałkowskiej 104/122 czynny jest 7 dni w tygodniu.

Opinie:

Opinie archiwalne (22):

Komentuj

Komentarze / 22

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    pabloki pisze: 2014-08-26 20:01
    któryś z nich to na pewno applefan.
    0
  • Users Avatars Mini
    pabloki2 pisze: 2014-08-26 21:46
    przyjdz do nas, za darmo stwierdzimi ci fikcyjne zalanie telefonu i cofniecie gwarancji.
    3
  • Users Avatars Mini
    pabloki pisze: 2014-08-26 22:47
    co za matoł sie poszywa pode mnie?
    3
  • Users Avatars Mini
    Darek pisze: 2014-08-26 22:50
    @pabloki2 - jakoś muszą zarabiać, żeby się opłacało. ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Felippe pisze: 2014-08-27 01:24
    Jedyna niespójna rzecz to fakt, że stacjinarny punkt serwisowy jest już od dawna w BUW-ie na Dobrej.
    0
  • Users Avatars Mini
    Roman pisze: 2014-08-27 08:45
    To wstrętna konkurencja otwiera takie salony....przecież one się nie psują
    1
  • Users Avatars Mini
    tomasz22 pisze: 2014-08-27 18:43
    Czyli trzeba przekazac kumplowi który od dłuższego czasu buja sie po serwisach tu i tam i nie mozna znalezc pomocy. Moze ten serwis własnie jakos zaradzi. Przekazuje wiadomość jeszcze dalej.
    0
  • Users Avatars Mini
    m pisze: 2014-08-27 21:12
    jakie pierwszy serwis stacjonarny. przecież jest kilka, także autoryzowanych przez Apple. koledzy z iSpot chyba mają dobrą trawę.
    1
  • Users Avatars Mini
    ~ pisze: 2014-08-28 20:41
    studenci beda mieli kolejne miejsce do pracy.
    0
  • Users Avatars Mini
    technik pisze: 2014-08-29 09:27
    Chyba chodzi o to, że to pierwszy stacjonarny punkt iSpot. Jestem od niedawna właścicielem Macka i nie zakładam, by mi się zepsuł ;) ale dobrze wiedzieć gdzie jak coś można go zanieść. Na plus na pewno lokalizacja. Ścisłe centrum. Ciekawe jest też otrzymanie sprzętu zastępczego za free. Jak ktoś np. zawodowo pracuje na kompie to taka rzecz dla niego jest mega … ale ten sprzęt za free tylko dla ich klientów. Ciekawe ile takie wypożyczenie może kosztować?
    2
  • Users Avatars Mini
    godzilla pisze: 2014-08-31 11:41
    informacja cenna dobrze wiedzieć, że w stolicy można naprawić sprzęt przez certyfikowany i wykwalifikowany personel. Poza tym ten punkt ma opcję usługi door to door, czyli możliwość oddania sprzętu do serwisu bez konieczności wychodzenia a z domu, mój zapracowany kolega tak zrobił bo biedny nie miał nawet czasu żeby osobiście pójść i oddać sprzęt. Na bieżąco mógł śledzić postęp naprawy przez specjalną stronę. To naprawdę spore udogodnienie.
    0
  • Users Avatars Mini
    artuur pisze: 2014-09-06 19:11
    Byłem. Wszystko załatwione bardzo szybko, Wczesniej mieliśmy problem z innym serwisem. Tutaj dosyć poważna usterka została naprawiona w przeciągu 3 dni. Polecam.
    0
  • Users Avatars Mini
    Sinister pisze: 2014-09-07 23:59
    czytając informacje i opinie nt tego punktu wygląda że będzie jeden z najlepszych serwisów
    0
  • Users Avatars Mini
    patryk89 pisze: 2014-09-15 13:27
    Jak to sie nie psują. Dajcie spokój nawet najlepszy sprzet bywa czasami zawody. A nawet jesli sie nie psuje teraz to na przyszlość dobrze jest wiedziec gdzie ewentualnie mozna iść i naprawić.
    0
  • Users Avatars Mini
    Vince pisze: 2014-09-16 00:02
    teraz bardzo łatwo o uszkodzenia mechaniczne oraz problemy z softem w wyniku niektórych szkodliwych aplikacji itp. - dlatego świadomość istnienia takiego serwisu jest bardzo przydatna
    0
  • Users Avatars Mini
    godzilla pisze: 2014-09-17 09:58
    informacja na pewno się przyda bo posiadaczy sprzętu Apple w Polsce jest dużo, a tak jak mówicie nawet najlepszy sprzęt może ulec usterce to tylko rzecz. Poza tym iSpot oferuje dodatkowe usługi o które ciężko w innych serwisach.
    0
  • Users Avatars Mini
    kirrrra pisze: 2014-09-17 20:38
    Teraz niedawno jeszcze na gwarancji miałam niemiła przygode z innym serwisem, nie podeszli profesjonalnie do naprawy, ale gdybym wiedziała wczesniej o tym serwisie to na pewno w takiej sytuacji od razu skręciłabym na Marszałkowską.
    0
  • Users Avatars Mini
    godzilla pisze: 2014-09-18 21:15
    piszesz że miałaś naprawę sprzętu który miał jeszcze gwarancję, czy naprawili Ci sprzęt za damo jak to robią w iSpot ze sprzętem który posiada nadal gwarancję?
    0
  • Users Avatars Mini
    VinceVega pisze: 2014-09-30 00:07
    na taki punkt wszyscy już od dawna czekali - dobrze że wreszcie pojawiło się miejsce gdzie możemy liczyć na to co oferują serwisy apple za granicą
    0
  • Users Avatars Mini
    brownie pisze: 2014-09-30 17:17
    Dosyć sprawnie to naprawiają, zbiła mi się szybka w iPadzie to naprawdę szybko miałam z powrotem sprzęt, w dobrym miejscu zrobili ten serwis.
    0
  • Users Avatars Mini
    tuteczek pisze: 2014-10-05 17:11
    Polecam, sprawdziliśmy już ten serwis bo niespodziewanie mój iPhone zostal zrzucony ze stołu. Mega profesjonalizm i szybkośc naprawy mówi tutaj samo za siebie.
    0
  • Users Avatars Mini
    patryk_pas pisze: 2014-10-07 20:26
    Tuteczek mam pytanie, jak długo czekałes na naprawę telefonu ? jestem ciekawy ile to wszystko trwa.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: