Firma SAD, właściciel salonów iSpot Apple Premium Reseller, otworzyła w Warszawie w Domach Towarowych Centrum, własne centrum serwisowe sprzętu Apple.
Serwis spełnia restrykcyjne wymogi międzynarodowego programu Apple Authorised Service Provider. Gwarantuje on, że usługi są wykonywane przez certyfikowany, wykwalifikowany i doświadczony personel. Czas diagnozy usterki skrócony jest do minimum, naprawy wykonywane są na bazie oryginalnych części sprowadzanych z magazynów Apple, a na naprawiony sprzęt serwis udziela gwarancji.
Serwis przy Marszałkowskiej świadczy usługi gwarancyjne i pogwarancyjne. Mogą z nich skorzystać osoby, które wcześniej nabyły sprzęt w salonach iSpot Apple Premium Reseller, jak również Ci, którzy zakupili urządzenie marki Apple w innym punkcie. Sprzęt można dostarczyć osobiście lub przy pomocy kuriera korzystając ze strony. Za diagnostykę i naprawę urządzenia objętego gwarancją klient nie ponosi żadnych kosztów. Pozostałe osoby mogą skorzystać z naprawy w atrakcyjnej cenie. Klienci, którzy zakupili sprzęt w sieci salonów iSpot Apple Premium Reseller lub w sklepie internetowym otrzymują bezpłatnie na czas naprawy sprzęt zastępczy. Pozostałe osoby mogą wypożyczyć sprzęt za niewielką opłatą.
Ponadto serwis świadczy szereg dodatkowych usług serwisowych: takich jak: usługa door-to-doo, która umożliwia klientowi oddanie produktu do serwisu bez wychodzenia z domu. Status naprawy można śledzić na stronie internetowej.
Stacjonarny punkt serwisowy przy ulicy Marszałkowskiej 104/122 czynny jest 7 dni w tygodniu.