Siemens SL45 za 99 zł w Plusie

Newsy
Opinie: 32
Opinie: 32

Plus GSM zaoferował swoim abonentom telefon Siemens SL45 w cenie promocyjnej 99 zł. Promocja trwa tylko do 23 marca (czyli do najbliższego piątku). Telefony w cenie promocyjnej będą dostepne jedynie w salonach firmowych.

Test telefonu Siemens SL45 jest tutaj

Opinie:

Opinie archiwalne (32):

Komentuj

Komentarze / 32

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Paweł pisze: 2001-03-20 14:25
    nie ma już tych telefonów, i nie będzie ;-) ale ogłoszenie w gazecie pozostanie.
    0
  • Users Avatars Mini
    daniello pisze: 2001-03-20 14:34
    aha....promocja trwa do piątku,a aparatów było 5? w Warszawie......straszna podpucha.......
    0
  • Users Avatars Mini
    Misio_Dziuni pisze: 2001-03-20 14:50
    Widocznie PLUS jest jak partia. Jak mówi, że bierze to bierze; jak mówi, że daje to mówi. Równać do PZPR-u. Ambitna sieć.
    0
  • Users Avatars Mini
    TAP pisze: 2001-03-20 15:19
    w Białymstoku o godz. 10.00 była jeszcze tylko 1 sztuka... z 4 na cały salon... heh.... pewnie znowu załapali sie na nie tylko znajomi pracowników salonów....
    0
  • Users Avatars Mini
    Cherub pisze: 2001-03-20 16:22
    W Gdańsku jeszcze lepiej. O 11:00 (otwarcie salonu) nie było ani 1 sztuki bo nie dostali. I jak mi powiedziano nie będzie ich do przyszłego tygodnia (więc do końca promocji). Inbaczej mówiąc w prmocji za 99zł nie było ani 1 sztuki. Co za dupki z tego Plusa
    0
  • Users Avatars Mini
    SLAVEK pisze: 2001-03-20 16:42
    WSZEDZIE PODPUCHY MOŻE KTÓRYŚ Z OPERATORÓW ZROBI PROMOCJĘ NA NOKIĘ 6210 ZA 1 ZŁ.PROMOCJA REWELACYJNA ALE NA PAPIERZE. CIEKAWIE KIEDY NASI OPERATORZY ZORIENTUJĄ SIĘ ŻE OSBY KTORE BIORĄ DUŻĄ KASĘ W DZIAŁACH MARKETINGU NIE MAJA POJĘCIA O TYM CO ROBIĄ, ZAMIAST NAPĘDZAĆ SWIADONYCH KLIENTOW ŁAPIĄ KOGO SIE DA WCISKAJĄC KIT ŻE TEGO A TEGO APARATU ...(O ZGROZO)JUŻ NIE MA (BO NIE BYŁO)A NA OTARCIE ŁEZ JEST BARDZO DOBRY TEL MC 815 ZA 5 ZŁ TEŻ Z UMOWĄ NA JEDYNE ... 24 MIESIACE. jEDYNA POCIECHA ŻE W IDEI NA 12 ALE I TAK TO WSZYSTKO JEDNO G... .
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartosz pisze: 2001-03-20 16:43
    W Opolu nie ma niestety Salonu Firmowego. Po pracy chiałem wsiąść w samochód i pojechać do Wrocławia ale...z wiadomych względów odpuściłem sobie. :(
    0
  • Users Avatars Mini
    sentitos pisze: 2001-03-20 16:58
    Z pewnego zródła wiem że w Rzeszowie było tych telefonów w salonie cos około 13 sztuk i nie było większych problemów z ich zakupem. Niektórzy nawet z Krosna zdążyli dojechać i go zakupić, natomiast są problemy z aktywacją, nie ma jej od ręki... czeba czekać na aktywację i telefon. Znajomy czeka już od rana.:)
    0
  • Users Avatars Mini
    misieque pisze: 2001-03-20 17:18
    Bartoszu, może to mała pociecha, ale wkrótce otwarcie salonu firmowego w Opolu. Napewno nie powinno nas to cieszyć ze względu na tego typu promocje - dla wybranych. Pozdrawiam!
    0
  • Users Avatars Mini
    Zenon pisze: 2001-03-20 17:33
    Jestem pracownikem salonu Plusa w W-wie. Wszyscy wiedza po co sa takie promocje!!! Dzieki takim promocjom mam duzo znajomych....A oni maja super telefoniki, o ktorych wy szaraczki mozecie pomarzyc. Pozdrawiam i glowy do gory niedlugo inna promocja;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Zygi pisze: 2001-03-20 17:41
    ZENON; IDŹ SIĘ POWIESIĆ! Ile ci mafia dala w lape, ze sprzedales im te 50 sztuk S45???
    0
  • Users Avatars Mini
    Maciek J. pisze: 2001-03-20 17:49
    Powinni was wywalić z pracy za takie przekręty. Takie "promocje" czynią odwrotny skutek do zamierzonego. Potencjalni klienci - czyli szaraczki, jak napisał pracownik salonu Plusa - po prostu was zaczynają nienawidzieć. Cholerny ten Plus... Nawet Era w końcu nasyciła rynek T28s za 44 zł. I kupił go kto chciał (jak nie wierzycie to zapraszam do Koszalina na 1 Maja 14). A w Plusie o SL45 za 99 zł można jedynie pomarzyć i tylko w..ić się idzie. Chamstwo, mafia i przekręty.
    0
  • Users Avatars Mini
    xing pisze: 2001-03-20 17:53
    Fajny ten Plus...
    0
  • Users Avatars Mini
    Misio_Dziuni pisze: 2001-03-20 18:02
    Dno+PLUS=PLUS_GSM
    0
  • Users Avatars Mini
    J pisze: 2001-03-20 18:05
    mafia nie daje w lape tylko sobie bierze a to ty musisz dac im w lape zeby niewzieli zaduzo
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2001-03-20 18:07
    Ha!Ha!Ha! Niezły kit. Promocja jest , ale nie ma aparatów . Z czystej ciekawości obdzwoniłęm kilka salonów plusa . I co? Oczywiście nie ma . Wielka mi też promocja!
    0
  • Users Avatars Mini
    Krzysiek pisze: 2001-03-20 18:19
    Po przeczytaniu ogloszenia w wyborczej (SL za 99zl) chcialem przeniesc sie do PLUSa (za miesiac konczy mi sie cyrograf) ale po tym co tu piszecie, chyba sobie dam spokoj, i zostane w ERZE. Jak plus tak traktuje przyszlego klienta to wole nie przekonac sie na wlasnej skorze jak traktuja zwyklego - szarego - kilenta z 2 letnim cyrografem, a tak swoja droga, to i tak wolalbym N6210):
    0
  • Users Avatars Mini
    simon pisze: 2001-03-20 18:46
    do Zenona Gdybyś był pracownikiem Plusa to nie pierdolibyś takich głupot. Może tylko marzysz o takiej pracy zawsze to lepsze niż biegać w pomaranczowym kubraku - bo tylko tyle sobą reprezentujesz
    0
  • Users Avatars Mini
    Miguel pisze: 2001-03-20 19:16
    Jedno wielkie g....!!! Skad macie informacje o tym, ze niedlugo w Opolu otwarcie salonu Plusa. I czy wiadomo o planach otwarcia kolejnych salonow w innych miastach?
    0
  • Users Avatars Mini
    sl pisze: 2001-03-20 20:11
    Chętnie bym kupił ten telefon, ale chociaż tak się nie stało nie wpiszę komentarza przeplatanego "bluzgami". PS. Może rozwiązaniem jest "koczowanie" w salonach firmowych ;-) Tak co wtorek... Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    Jarek pisze: 2001-03-20 20:47
    no wlasnie... mi sie tez skończył cyrograf i szukam telefonu dla siebie.. Echh Plus ma u mnie drugi minus ( w sumie jak na 2 lata to niewiele:) ale za to wielki. Jeżeli już sprzedają esele tylko w salonach to powinni ich przysłać... ehh przecież to banał. Wstydź się plusie, takich rodem-z-dresiarskiej-sieci chwytów. Hmm a może zmienić operatora???
    0
  • Users Avatars Mini
    Paul pisze: 2001-03-20 21:28
    Może szef marketingu chce pójść z torbami?
    0
  • Users Avatars Mini
    Krzysiek pisze: 2001-03-21 00:24
    Do Jarka - a jaki byl ten pierwszy minus plusa:)? jesli moglbys zdradzic (moze byc na priv\'a) Ja chyba poczekam na lepsza promocje 6210, jak spadnie cena do ~300zl to kupie, moze sie kiedys doczekam, a poki co 5110 spisuje sie ciagle calkiem dobrze pomimo 2 lat intensywnego uzytkowania, acha, bycmoze za mala doplato (100zl.) wymienie 5100 na R320, ale jeszcze nie wiem czy znajmy sie nie rozmysli z ta wymiana:))
    0
  • Users Avatars Mini
    soul pisze: 2001-03-21 01:52
    ten plus to tylko kupa oszustów. niech palą gumę z takimi promocjami. no i dobrze i tak nigdy nie bede ich abonentem, wole sobie kupic 3 telefon w Erze niż u nich nawet za 1gr. a takie promocje niech sobie w swoja uśniechniętą dupe wsadzą.
    0
  • Users Avatars Mini
    Adam pisze: 2001-03-21 10:34
    Plus GSM zaprezentował sie ze swej najgorszej strony stosując praktyki jakby z innej epoki. Chciałbym zaapelować do Panów I Pań z działu zajmującego sie promocjami aparatów: nie ośmieszajcie siebie i swych klientów. Wybierając jeden z najlepszych w chwili obecnej aparatów do tak atrakcyjnej "promocji" dokonaliście doskonałego testu popularności. Pamiętajcie jednak że to może być gwóźdź do Waszej .........
    0
  • Users Avatars Mini
    misieque pisze: 2001-03-21 11:44
    Miguel! Jak zwykle takie informacje pochodzą z poczty pantoflowej. Moja koleżanka będzie tam pracować. Pozdrawiam!
    0
  • Users Avatars Mini
    scandoorphy pisze: 2001-03-21 12:42
    \" wole w kroczu miec kaktusa niz korzystac z sieci + -sa \" la la laa
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek pisze: 2001-03-21 13:17
    Popieram wszystkich,ktorzy dolaczyli swoje komentarze,tonaprawde promocja ale dla pracownikow Polkomtel S.A i ich znajomych,a nie dla zwyklych szatych ludzi,ktorzy chcieli by cos zmienic w swoim i tak monotonnym zyciu,np.posiadajac jakis fajny aparat.Popieram po stokroc,papatki -JESTEM Z WAMI!!!!!!-
    0
  • Users Avatars Mini
    Misio_Dziuni pisze: 2001-03-21 13:27
    Wśród moich znajomych, w okresie od grudnia do chwili obecnej komórki kupiło: 9 w ERZE (w tym 1 TakTak), 2 w Idei (w tym 1 POP) i 1 w PLUSIE. Z wymienionych dziewięciu osób, które wykupiły abonament w ERZE dwie zrezygnowały z PLUSA po 2-letnim okresie. Jeszcze trochę takich promocji jak ta z SL45 i w PLUSIE zostanie skacowany amator pizzy, ślicznotka trzymająca język za zębami i taksówkowy biznesmen.
    0
  • Users Avatars Mini
    Thomas pisze: 2001-03-21 13:57
    K... (czyli zakręt :)) a ja dałem się nabrać. Zdziwiło mnie tylko że w salonie plusa w Poznaniu telefonów nie odbierają. Gówniana sieć, Era zresztą też: właśnie się dowiedziałem że skoro mam niskie rachunki to muszę dopłacić 200 zł przy wymianie telefonu na nowy (cyrograf mi się skończył)
    0
  • Users Avatars Mini
    Szymon pisze: 2001-03-21 15:52
    Do: Thomas. Ja wymieniłem aparat w Erze bez żadnych dopłat. A rachunki miałem średnie, jak na użytkowanie prywatne (czyt. między 100 zł a 180 zł). Jednak mimo takich średnich rachunków dzwonię mało, bo nadal ceny połączeń są dość wysokie. A to, że zaproponowali Ci dopłatę, to jest dobra wola operatora (nie ma obowiązku tego robić). Jednak zawsze możesz negocjować wysokość dopłaty. W regulaminie wymiany aparatów jest punkt, że sprzedawca indywidualnie ustala cenę aparatu. (W wyniku niskich rachunków ją podwyższa względem ceny promocyjnej - to jest ta dopłata). BTW: Takie promocje są nieuczciwe nie tylko wobec tych, którzy nie mogą (a chcą) z nich skorzystać, ale przede wszystkim wobec klientów, którzy wcześniej kupili podobny aparat w cenie wyższej... Mam nadzieję, że mój Sony będzie jeszcze długo trzymał swoją (imho: atrakcyjną) cenę.
    0
  • Users Avatars Mini
    various pisze: 2001-09-28 23:46
    o rany, szkoda ze sie nie zalapalem ;)
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: