Pod hasłem #XperiaLove rozpoczęła się na Facebooku, Instagramie, YouTube i Twitterze nowa kampania promująca smartfony Xperia, wśród których jest wchodzący obecnie na polski rynek smartfon Sony Xperia M5.
Odpowiedzi na główne pytanie konkursowe "Pokaż nam, za co kochasz Xperię" można udzielić w dowolnej formie. Honorowane są filmy, zdjęcia, wiersze, krótkie formy prozatorskie, grafiki komputerowe, w tym GIFy, a nawet oryginalne tweety. Uczestnicy zabawy mogą wrzucać posty na profilu Sony Mobile PL w serwisie Facebook lub we własnych profilach na Instagramie, Twitterze czy YouTube. Warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest posiadanie smartfonu Xperia, pełnoletniość i umieszczenie w treści postu lub komentarza hashtagu #XperiaLove. Konkurs trwa do 7 lutego 2016 roku. Laureaci będą mogli wskazać osoby, które Sony obdaruje smartfonami w Walentynki.
Kampania promocyjna prowadzona będzie w serwisach społecznościowych i na portalach internetowych. Towarzyszyć jej będą filmy, wywiady i galerie zdjęć z udziałem ambasadorów marki, w tym między innymi Roberta Wolańskiego, Andrzeja Pągowskiego, Andrzeja Bargiela, Przemysława Tarnackiego. Znacząca część aktywności prowadzona będzie w sieciach sprzedaży ‒ w open markecie i w salonach operatorskich klienci marki uzyskają specjalne rabaty na zakupy produktów, w tym smartfonu Xperia M5, a także gadżety promocyjne.
Produkcją filmów, obsługą social mediów i PR zajmuje się agencja KOD ID, stronę graficzną i aktywność promocyjną w Internecie zapewnia Walk, organizację promocji sprzedaży prowadzi Greenmark, za zakup mediów odpowiada natomiast dom mediowy MediaCom. Kampania promocyjna potrwa co najmniej do końca marca 2016 roku.
Prawdziwy fan wie, za co uwielbia swoją markę ‒ mówi Małgorzata Górnicz, Channel Marketing Manager w Sony Mobile Communications ‒ i my chcemy przypomnieć właśnie te cechy. A przy okazji zamierzamy wspaniale bawić się wspólnie z naszymi użytkownikami. Pokażemy ich pasje, ich filmy, zdjęcia, wiersze czy opowiadania. Formuła naszego konkursu pozwala fanom Xperii ujawnić nieograniczone możliwości twórcze.
Film inaugurujący kampanię można obejrzeć tutaj: