Sony Xperia XZ3 trafia dziś do sprzedaży w sieciach operatorskich i handlowych.
Każdy, kto w dniach od 5 do 7 października 2018 roku kupi smartfon Xperia XZ3 i w tym samym czasie aktywuje go, może odebrać podwójne zaproszenie na dowolny seans kinowy w sieci Cinema City.
Zaproszenia czekają na Klientów w aplikacji Xperia Lounge.
Natomiast przy zakupie smartfonu w sieci sklepów Sony Centre, również w dniach 5-7 października, pierwsi klienci otrzymają w pakiecie podwójne zaproszenie do kin Cinema City. Ta oferta jest limitowana.
Smartfon dostępny będzie w następujących sieciach operatorskich: T-Mobile, Play, Plus, Orange oraz handlowych: Sony Centre, MediaMarkt, RTV Euro AGD, Media Expert, X-Kom, Ab-Foto i w wielu innych – pełna lista na www.sonymobile.com/poznaj-xperia-xz3
Akcji sprzedaży smartfonów towarzyszyć będzie kampania promująca Xperię w outdoorze (największe miasta Polski) i w internecie. Za przygotowanie kampanii w mediach odpowiedzialny jest dom mediowy MediaCom, kreacje przygotowała agencja Walk, materiały POS są dziełem Greenmark, a za działania PR oraz obsługę social mediów kampanii odpowiada KOD ID.
Równolegle do ruszającej sprzedaży Xperii XZ3 startuje trzecia edycja programu XPERIA FANTESTER. Tym razem Sony uhonoruje autorów najlepszych testów-recenzji Xperii XZ3 opublikowanych zarówno w formacie wideo, jak i w formie tekstowej. To projekt adresowany w pierwszej kolejności do młodych, nieznanych jeszcze szerokiej publiczności blogerów i vlogerów, którzy otrzymają zadanie przygotowania najbardziej kreatywnego, oryginalnego testu nowej Xperii.
Nagrodami w projekcie FANTESTER III będą: Xperia XZ3 oraz honoraria autorskie (2000 złotych za drugie miejsce i 1000 złotych za miejsce trzecie). Więcej szczegółów na temat programu XPERIA FANTESTER III można znaleźć na blogu Sony.