Srebrny Tytan CRACKFILMU'2001 dla Idei za reklamy POP

Newsy
Żródło: Idea
Opinie: 1
Opinie: 1

Polska Telefonia Komórkowa Centertel, operator sieci Idea otrzymała na XII Ogólnopolskim i Międzynarodowym Festiwalu Reklamy CRACKFILM 2001, który odbył się w dniach 9-11 marca br. w Krakowie, dwa wyróżnienia - wspólnie z agencją Upstairs Young & Rubicam.

Jury Festiwalu przyznało PTK Centertel nagrodę SREBRNEGO TYTANA w kategorii - 'Kampania Reklamowa Roku', za dwie kampanie POP:

  • wizerunkową z Przemysławem Saletą i "Kioskarką" - emitowana wiosną 2000 r.

  • świąteczną "Hyyve Joulua", również z P.Saletą i "Kioskarką" - emitowaną w listopadzie i grudniu ub. r.

"Dla podkreślenia rangi naszej nagrody warto zauważyć, że jury festiwalu Crackfilm'2001 nie przyznało w tym roku wyższej nagrody, czyli Złotego Tytana, a jednocześnie obie kampanie otrzymały Nagrody Publiczności" - mówi Tomasz Rochowicz, dyrektor marketingu PTK Centertel.

Opinie:

Opinie archiwalne (1):

Komentuj

Komentarze / 1

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: