T-Mobile odniósł się oficjalnie do felietonu opublikowanego w Dużym Formacie dotyczącym m.in. usługi Granie Na Czekanie. Autor m.in. krytykuje T-Mobile za sprzedawanie klientom usług premium bez ich wiedzy i zgody.
Oto treść oświadczenia operatora:
Granie Na Czekanie cała prawda
W ostatnim wydaniu Dużego Formatu opublikowany został felieton, którego autor zwraca uwagę na problem usług sprzedawanym klientom bez ich wiedzy i jasnej zgody, czy też zupełnie innych niż te, które chcieli zamówić.
W tym kontekście pojawił się przykład usługi Granie Na Czekanie, którą oferuje T-Mobile. Usługa ta jest w naszej ofercie od wielu lat i cieszy się dużą popularnością wśród klientów. Dążymy do tego, aby satysfakcja klientów z naszej oferty była jak najwyższa. Dlatego chcemy, aby nasi klienci mieli do dyspozycji najlepsze usługi i aby niektóre z nich mogli bezpłatnie wypróbować przed zakupem. Dotyczy to właśnie usługi Granie na Czekanie.
W przypadku aktywowania usługi Granie Na Czekanie staramy się, aby cały proces był maksymalnie przejrzysty dla klienta. Dlatego też, informujemy go szczegółowo o warunkach świadczenia usługi w:
regulaminie, który zawsze jest udostępniany klientowi przed podpisaniem umowy,
w SMSie o aktywowaniu usługi na początku bezpłatnego okresu wraz z informacją jak można bezpłatnie w prosty sposób wyłączyć usługę,
w SMSie przypominającym o zakończeniem okresu promocyjnego wraz z informacją o kosztach dalszego korzystania z niej oraz z informacją o sposobie rezygnacji z serwisu.
Warto przypomnieć, że rezygnacja jest łatwa, bezpłatna i można dokonać jej w dowolnie wybranym momencie, wysyłając SMS o treści „NIE” na numer 80333.
Dla wygody użytkowników oferujemy również bezpłatnie specjalną aplikację Granie Na Czekanie, która pozwala na zarządzanie funkcjami usługi z poziomu smartfonu.
Dokładamy wszelkich starań, by każdy z abonentów był świadom usług działających na jego koncie, opłat związanych z nimi i jeżeli tak zdecyduje – mógł zrezygnować z nich jak najprościej. Jeżeli klient ma jakiekolwiek wątpliwości zawsze może skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Abonentów telefonicznie lub mailowo. Do czego gorąco zachęcamy.