Od 1 grudnia nowi i obecni klienci T-Mobile, którzy zdecydują się na ofertę abonamentową S, M lub L z telefonem, będą mogli zakupić jeden z 11 modeli smartwatchy taniej o 300 zł.
Promocja dotyczy klientów, którzy do 31 grudnia zdecydują się na jeden z pakietów abonamentowych S, M, lub L w opcji ze smartfonem.
Każdy, kto w tym okresie podpisze umowę, może zakupić taniej o 300 zł smartwatch w 24 ratach 0%.
Wśród propozycji znalazł się OPPO Watch 46 mm, którego łączny koszt wyniesie 899 zł.
Nie zabrakło także modelu Samsung Galaxy Watch3 w cenie 1599 zł, jak również smartwatcha Huawei Watch GT 2 za 499 zł.
Z oferty można skorzystać zarówno przez internet, jak i w salonach T-Mobile oraz telefonicznie.
Świątecznej promocji towarzyszy także kampania z dwoma spotami ukazującymi pracę św. Mikołaja „od kuchni”.
Spoty będzie można zobaczyć w telewizji od 1 grudnia.
Kampania będzie prowadzona również w internecie, salonach sprzedaży oraz na nośnikach outdoorowych.
Całość opracował Departament Zarządzania Marką T Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. Materiały BTL przyszykowała agencja Digitas Poland (ARC – Grupa Publicis), a działania w internecie i mediach społecznościowych poprowadzi VMLY&R.
Więcej informacji o świątecznych ofertach T-Mobile jest tutaj