CANAL+ Cyfrowy oraz TP Internet (należące do Grupy Kapitałowej TP) podpisały umowę o współpracy. Dzięki umowie abonenci CYFRY+ będą mogli już wkrótce korzystać z usług Cont@ct Center TP Internet.
Umowa z TP Internet wpisuje się w zakrojone na szeroką skalę działania w zakresie reorganizacji obsługi Abonenta, które CANAL+ Cyfrowy prowadzi od siedmiu miesięcy (tj. po fuzji z Wizją TV).
Specjalnie dedykowani do obsługi platformy cyfrowej i szkoleni przez CYFRĘ+ konsultanci Cont@ct Center mają zapewnić abonentom kompleksową obsługę na najwyższym poziomie, przy zastosowaniu najnowszych technologii (takich, jak m.in. CTI i IVR). Nowe call center czynne będzie 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu.
Po przeszkoleniu konsultantów nowe call center będzie w pełni gotowe do pracy na początku 2003 roku.
"Prace nad reorganizacją obsługi Abonenta CYFRY+ trwają od momentu fuzji z Wizją TV, po zakończeniu trudnego procesu integracji dwóch różnych systemów i baz danych. Umowa z TP Internet, umożliwiająca uruchomienie jednego, w pełni profesjonalnego i nowoczesnego call center, stanowi podstawowy etap tych prac." - powiedział Jakub Brzęczkowski, Z-ca Dyrektora Generalnego CANAL+/CYFRA+.
"Przeprowadzamy również restrukturyzację wewnętrznego Działu Obsługi Abonenta, uruchomiliśmy ponadto jedenaście pierwszych regionalnych centrów Obsługi Abonenta (docelowo będzie 40 Centrów CYFRA+ na terenie całego kraju - już w grudniu)" - dodał Brzęczkowski.
"Ten kontrakt to uznanie rynku dla Contact Center. Bardzo się cieszę, że tak ważny Klient jak CANAL + Cyfrowy wysoko ocenił jakość pracy naszych konsultantów. To oznacza, że strategia inwestowania w ludzi daje efekty" - mówi Yann Gontard, Prezes Zarządu TP Internet.
Contact Center stworzone w ramach TP Internet, działa od czerwca 2001 roku. Oferuje pełną obsługę Klienta, przy wykorzystaniu najnowocześniejszych najnowocześniejszych urządzeń komunikacyjnych, takich jak sesja Chat, VoIP, e-mail, przeglądanie stron WWW oraz tradycyjnych - jak telefon i fax. To nowoczesne o unikalnej funkcjonalności Call Center, dzięki zastosowaniu platformy CRM, pozwala gromadzić dane na temat Klienta, jego poprzednich kontaktów z firmą, serwisem, tak by zaproponować mu pełną i profesjonalną usługę.
Contact Center obsługuje firmy między innymi z branż: medialnej, wydawniczej, komputerowej, telekomunikacyjnej i bankowej.