Ubezpieczenie wyświetlaczy w Play za 5 zł

Newsy
Opinie: 44

PLAY wprowadził do sprzedaży ubezpieczenie Ochrona Wyświetlacza w Play.

Ubezpieczyć można smartfon, tablet lub laptop.

Ubezpieczenie w cenie 5 zł miesięcznie można zakupić tylko przy podpisaniu lub przedłużeniu umowy w salonie.

W przypadku nieumyślnego uszkodzenia wyświetlacza (w tym pęknięcia nawet wtedy, gdy działa dotyk) urządzenie jest naprawiane do kwoty 600 zł w ciągu 7 dni przez autoryzowany serwis.

Sprzęt jest odbierany i dostarczany po naprawie w systemie door-to-door. Operacja kosztuje 59 lub 99 zł w zależności od ceny urządzenia bez promocji.

Należy zadzwonić na dedykowany numer lub wypełnić formularz na specjalnej stronie internetowej w ciągu 5 dni od daty powstania szkody.

Z naprawy można skorzystać raz na 12 miesięcy.

W każdej chwili można wypowiedzieć ubezpieczenie.

Pierwszy miesiąc ubezpieczenia jest darmowy.

Orange od 2 lat oferuje ubezpieczenie Ochrona Wyświetlacza, z którego mogą korzystać klienci indywidualni i biznesowi.  Aktualnie korzysta z niego 570 tys. klientów (aktywnych polis).

Materiały dodatkowe:

Opinie:

Opinie archiwalne (44):

Komentuj

Komentarze / 44

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Hjj pisze: 2016-04-05 07:52
    Wiekszość orginalnych wyświetlaczy kosztuje powyzej 600zł. Szkoda 120zł 24mc.
    1
  • Users Avatars Mini
    goska pisze: 2016-04-05 08:12
    Mam takie ubezpieczenie w Plusie juz od 3mcy
    -1
  • Users Avatars Mini
    sdw pisze: 2016-04-05 08:37
    @goska - no i co z tego wynika?
    1
  • Users Avatars Mini
    darek pisze: 2016-04-05 09:08
    no i to z tego wynika że na takie ubezpieczenia dalej są łosie.... jeszcze nie słyszałem żeby ktoś naprawił wyświetlacz na podstawie takiego ubezpieczenia. zawsze tylko złe opinie- nikt się nie chwali że mu naprawili!!!! poczytajcie sobie dokładnie regulamin tego ubezpieczenia żeby w przypadku uszkodzenia takiego telefonu wiedzieć co mówić. Bo ogólnie jest tak- szedłem sobie droga i wypadł mi telefon z ręki- ubezpieczenia nie dostaniesz !!!!! ale szedłem sobie droga i wypadł mi telefon z ręki bo ktoś mnie potracił - ubezpieczenie dostaniesz bo nie z twojej winy. Tak samo jest z zalaniem potraciłem kubek z kawa i się wylało - brak ubezpieczenia ale jak ci ko kot przebiegający po stole przewrócił to będziesz miał. takich kruczków jest bardzo dużo ale ludzie nie czytają tego bo po co. a później jest rozczarowanie.
    7
  • Users Avatars Mini
    james pisze: 2016-04-05 12:56
    Hjj@ No tak zawsze to lepiej zapłacić samemu te kilka stów zamiast mieć spokój w przypadku rozbitego szkla. Do 600 zł wymienisz wyświetlacz nawet w iPhonie...
    -1
  • Users Avatars Mini
    darek pisze: 2016-04-05 20:06
    cena wyświetlacza to jest prawie polowa ceny telefonu więc chyba ciężko byłoby z tym iphonem
    1
  • Users Avatars Mini
    asf pisze: 2016-04-05 20:54
    Play wymiata, nie ma lepszej sieci :)
    -3
  • Users Avatars Mini
    katza pisze: 2016-04-06 11:29
    w T-mobile ubezpieczenie obejmuje wszytsko mozna nawet rzucać telefonem o ścianę nie obchodzi ich to. Naprawiaja nez niczego sama sie przekonalam
    0
  • Users Avatars Mini
    Pit pisze: 2016-04-06 20:35
    W T-Mobile obejmuje wszystko. Płaci się 10%kosztów naprawy. Jeśli chodzi o iPhone to ich się nie naprawia wymieniają telefon więc do 600 zł należności się nie zmiescisz.
    1
  • Users Avatars Mini
    milkman pisze: 2016-10-11 14:55
    w iphone nie naprawiało się tylko wymieniało cały telefon do 5s. Od modelu 6 wzwyż ekrany są wymieniane na oryginalne a zryczałtowany koszt oscyluje właśnie zależnie od kursu waluty między 550 a 650 zł.
    0
  • Users Avatars Mini
    Jula pisze: 2016-10-11 17:09
    Czekam na telefon od około 2 miesięcy! Serwisanci tłumaczą się tym że części nie przyszły... nie polecam ;)
    1
  • Users Avatars Mini
    koralgol pisze: 2016-10-26 14:34
    Co byście nie podali jako przyczynę uszkodzenia wyświetlacza to i tak zawsze jest nie taka, bo tak naprawdę żadna opcja im nie pasuje, sprawdziłem to sam na sobie. Pobierają tylko po 5 zeta żeby się szybko wzbogacić i nic pa za tym. Zaraz jadę zerwać umowę i nie radzę im mi tego utrudniać.
    3
  • Users Avatars Mini
    Agnieszka pisze: 2016-11-21 12:16
    Byliśmy w salonie Play z uszkodzonym telefonem - pęknięta szybka wyświetlacza. Pracownik powiedział nam, że szkodę należy zgłosić bezpośrednio do ubezpieczyciela - dodał jeszcze, z uprzejmości, by powiedzieć, że telefon upadł na podłogę, bo ktoś potrącił użytkownika. Żeby nie było, że sam uszkodził telefon. Tak też zrobiliśmy - zadzwoniliśmy, podaliśmy wszystkie dane, a "telefon upadł na kafelki, bo ktoś potrącił użytkownika telefonu". To tylko szybka! Matryca jest nienaruszona, wszystko działa sprawnie. Tymczasem dostaliśmy odmowę, która jest uzasadniona w tak pokrętny sposób, że mam ochotę pojechać do Warszawy i poprosić osobiście o tłumaczenie z polskiego na polski. Cieszę się, że nie stało się nic z matrycą, bo koszty naprawy byłyby dużo wyższe. NIE WARTO. Nie warto, bo za 5 zł miesięcznie wolałabym sobie kupić dobre piwo, niż płacić za nic. Dla mnie to totalna wioska, naprawdę totalna wioska do kwadratu, że taka sieć jak Play psuje sobie opinię w oczach klienta za 5 złotych polskich miesięcznie.
    4
  • Users Avatars Mini
    Ilona pisze: 2017-01-05 15:54
    Zdecydowanie nie polecam! Zbilam wyświetlacz, zgłosiłam szkodę i dostałam odmowę od firmy ubezpieczającej.jak się okazało szkody nie można dokonać samemu. Musi być to wypadek nie z własnej winy co jest kompletną bzdurą. Strata pieniędzy i nerwów.
    3
  • Users Avatars Mini
    Anna pisze: 2017-01-25 13:12
    To ubezpieczenie Polisa Przypadkowe Uszkodzenie Wyświetlacza!!!! to totalna porażka miliony osób płaci to ubezpieczenie bo to tylko 5 zł na miesiąc na rok sie nazbiera ładna sumka Ludzie nie zdawają sobie sprawy że jak coś sie stanie z wyswietlaczem to firma ubezpieczająca odmawia naprawy tak pokręcą że zawsze oni mają rację Nawet nie ma co składać reklamacji bo też odrzucają Na internecie jest dużo opisanych przypadków poszkodowanych ludzi przez tą firmę Salony play też umywają ręce i też zero pomocy z ich strony polecają to ubezpieczenie w trakcie zakupu telefonu i tez powinni odpowiadać za produkt a nie człowieka odprawiają z niczym Takie sprawy należy zgłaszać do Rzecznika Finansowego w moim wypadku tak też sie stało i jak najszybciej likwidować to ubezpieczenie
    2
  • Users Avatars Mini
    oskar pisze: 2017-02-01 10:11
    potwierdzam to co napisala anna . oszusci i tyle , tak samo jest z ubezpieczeniem sprzetu rtv . sciema
    0
  • Users Avatars Mini
    Kasia pisze: 2017-02-09 16:39
    Dokladnie u nas to samo zgłosiliśmy telefon z mężem popękała wyświetlacz przyczyna była taka , ze mąż wysiadał z auta i mu wypadł oczywiście odmowa , myślicie ze jeśli złoże jeszcze raz z innej przyczyny to uznają ?
    0
  • Users Avatars Mini
    ryszard pisze: 2017-02-21 16:44
    kiedy wrescie ktos w tym kraju takimi ubespieczeniom sie zajmnie szkoda ze Play namawia na takie ubespieczenie za 5 zl !!!!!! jutro wypowiadam umowe ciekawe co nowego sie dowiemy ?????
    0
  • Users Avatars Mini
    ola pisze: 2017-03-05 21:55
    do Ryszard... witam, a ja wypowiedziałam umowę ubezpieczenia w grudniu i co ? i nic, na fakturze z Playa od 3 miesięcy jest naliczana opłata. Umowę wypowiada się DZWONIĄC na infolinię ubezpieczyciela. Ubezpieczyciel telefonicznie informuje, że umowa została wypowiedziana ale NIE POTWIERDZA PISEMNIE (SMS, MAIL) tego faktu. Kiedy wyraźnie poprosiłam o ww potwierdzenie to usłyszałam, że mam sie iść do salonu Play. OSZUSTWO! NIGDY WIĘCEJ ŻADNEJ UMOWY Z PLAY
    0
  • Users Avatars Mini
    Kokodryl pisze: 2017-04-14 10:47
    Jedna wielka ściema. Mam na firmę kilka aparatów uszkodzeniu uległ jeden-z ubezpieczalni odpowiedz negatywna nie naprawią. Jestem frajerem dałem się naciągnąć na opłaty. WYGŁASZAM UBEZPIECZENIE Przestroga dla innych.
    0
  • Users Avatars Mini
    karola81 pisze: 2017-04-20 09:06
    U mnie w mieście orientowałam się ile i jak długo trwa naprawa wyświetlacza. Odp 80zł, 1 godz!!! A tu czekam ponad tydzień kalendarzowy, na ubezpieczenie wydałam 25zł+59zł=84zł i ani widu ani słychu... Rezygnuję, naciąganie i tyle :-(
    0
  • Users Avatars Mini
    Klienci play pisze: 2017-05-09 17:40
    Zdecydowanie zlodzieje...tez nam nie uznali reklamacji. Wypowiadamy to beznadziejne ubezpieczenie. Szkoda nerwow i zmarnowanej kasy. Nie polecamy!
    0
  • Users Avatars Mini
    Nicca pisze: 2017-05-29 13:25
    Jak zrezygnować z tego ubezpieczenia jest jakiś kod
    0
  • Users Avatars Mini
    xxx pisze: 2017-06-06 12:17
    Proszę zwrócić uwagę na par.10 pkt 7. Nawet jeśli uznają szkodę i zechcą naprawić telefon to trzeba uiścić opłatę za udział własny w szkodę. Nie jest podana wysokość tej opłaty i mogą zażyczyć sobie ile chcą ( w moim przypadku 99 zł). W OWU nie podają jak jest to obliczane. Ponadto naprawę wykonują tylko 1 raz na 12 miesięcy. Wyrzucony pieniądz. Lepiej kupić szybkę za 15 zł.
    0
  • Users Avatars Mini
    Anna pisze: 2017-06-13 13:04
    Porażka też mi nie uznali a jeśli by uznali to bym opłaciła 59 zł. Maciaganir ludzi masakra dzwonie i rezygnuje.
    1
  • Users Avatars Mini
    Isjar pisze: 2017-07-16 10:27
    NIE POLECAM. po naprawie która miała trwać pięć dni a trwała trzy tygodnie telefon nie działa jak wcześniej. Mocno wariuje strasznie reaguje na wodę czego wcześniej nie było. Ciężko jest usunąć tekst ponieważ gdy naciskam przycisk od usunięcia tekstu to telefon sam wciska sobie literkę m. Sony xperia xa czyli jak zepsuć swój telefon w play. Pozdrawiam i odradzam
    0
  • Users Avatars Mini
    Isjar pisze: 2017-07-16 10:28
    Nie polecam. Mieli zrobić telefon a przysłali z rozjebany. Szybka niby nowa ale telefon wariuje jak nigdy. Moja ostatnia naprawa i ostatnia umowa w Play
    0
  • Users Avatars Mini
    ww pisze: 2017-08-08 21:43
    Jeśli to prawda co piszecie to faktycznie dziadostwo i naciągactwo - dałem się wrobić
    0
  • Users Avatars Mini
    Miki pisze: 2017-08-19 17:10
    Witam. A czy można napisać rezygnacje z tego ubezpieczenia? Czy jedynie telefonicznie? Też dałam się naciągnąć na te bzdurne ubezpieczenie. Szybka zbita, brak naprawy, a płacić trzeba nadal :(
    0
  • Users Avatars Mini
    Arek pisze: 2017-08-23 17:57
    To jest naciągane jawne . Mam ubezpieczenie w play i rozbił mi się lekko ekran jak zgłosiłem tą szkodę to oddzwoniła Pani i powiedziała że mam do zapłaty 187 ZL + 99 ZL za naprawę. Taka to jest uczciwość. Dziękuję salonowi Play za radę żeby ubezpieczyć telefon .
    0
  • Users Avatars Mini
    Deska pisze: 2017-08-25 16:20
    Naciągane klientów!!! Miałem takie ubezpieczenie 6 miesięcy, wypadł mi z ręki i dostałem odpowiedź że się nie kwalifikuje do naprawy ponieważ szkoda wynikła z winy ubezpieczyciela czyli mojej a tego ubezpieczenie nie obejmuje!!! Czyli kiedy wypłacają? Jak pęknie sam z siebie? Nie kumam. Telefon mam w play. NIE DAJCIE SIĘ NACIĄGNĄĆ!
    1
  • Users Avatars Mini
    Abonent_Play pisze: 2017-08-30 12:36
    No widzę że dołączyliśmy do grona "naciągniętych" na to ubezpieczenie :-(, u nas też klasyka - dziecko zrzuciło niechcący telefon i szybka się potłukła oraz ekran przestał działać. Szkodę zgłosiliśmy i oczywiście dostaliśmy odmowę... To ewidentnie kolejne złodziejstwo, bo jeszcze w salonie Play kupując telefon pytaliśmy w jakim celu taka polisa jest potrzebna, no to oczywiście nam powiedziano, że właśnie na takie okoliczności jak wyżej. Dlatego zdecydowaliśmy się na ubezpieczenie, bo gwarancja nie obejmuje takich uszkodzeń. Przykro nam, ale dla zasady będziemy to opisywać jak najczęściej i będziemy pisać wszędzie gdzie się da, aby ukrócić takie praktyki. Ludzie jako Klienci są od razu na przegranej pozycji, bo bez sztabu adwokatów nie są w stanie udowodnić "nieumyślnego działania". To też jest dobre, bo na logikę kto specjalnie rozwala swój telefon dla 600 zł i to nie w gotówce tylko w formie naprawy.... W skali globalnej ta firma ubezpieczeniowa oraz operator usług swoje już zarobili... Także podsumowując ku przestrodze dla Państwa i wszystkiego dobrego. PS. Może warto rozważyć wypowiedzenie takiej złodziejskiej polisy (z pisemnym potwierdzeniem od firmy rzecz jasna
    1
  • Users Avatars Mini
    Kubo pisze: 2017-09-24 22:01
    Em, ludzie tak narzekają. W swoim telefonie niefortunnie rozbiłem ekran (przy udziale mojego dziecka) w ciągu tygodnia od zakupienia go w Playu. Co zabawne, ubezpieczyciel naprawił szkodę, jednak pismo, które mi wraz z telefonem odesłali brzmi, że szkoda nie została naprawiona. (telefon wrócił z całym wyświetlaczem). Co do wkładu własnego w naprawę to jest on opisany jako 99zł (zawsze) + koszty przesyłki opłacane przez klienta (mi ich jakoś nie policzyli) i tyle dokładnie musiałem zapłacić. Nie jestem niezadowolony z tego ubezpieczenia, jednak teraz zabezpieczyłem telefon na własną rękę, bo można z niego i tak skorzystać tylko raz na rok
    0
  • Users Avatars Mini
    zibi pisze: 2017-10-11 13:19
    ubezpieczenie wyswietlacza w play to sciema trzeba sie dowiedziedz co obowiazuje zeby naprawili mi nie uznali szkody bo kolerzance wypadl x reki ,a pani na infolini powiedziałła ze ubezpieczenie obowiazuje od osob 3 ale jak ktos kogos traci ewentualnie . kolezance poprosu spadł i nie uznali zrezygnoałem tego BUBLA W PLAY.ZDZIERSTWO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    kosa2012 pisze: 2017-10-15 15:32
    Ja jestem zadowolona: SAMSUNG GALAXY J(2) pęknięty wyświetlacz - odbiór przez kuriera .10.10.2017 wtorek - naprawiony telefon dostarczenie przez kuriera - 13.10.2017 piątek ( ͡° ͜ʖ ͡°)
    0
  • Users Avatars Mini
    Dorota pisze: 2017-10-17 08:23
    Ja zglosilam szkode ze ktos mnie szturchnal i tel mi wylecial owszem szkoda zostala przyznana tel wyslanu. Po 2 tyg przychodzi pismo ze musza mi wymienic tylna obudowe bo jest uszkodzona za 111.26 gdzie obudowa nawet nie ma ryski oczywiscie ja mialam za to zaplacic po odmowie tej ze naprawy powiedziano mi ze tel zostanie odeslany w stanie w jakim go dostali .zenada jeszcze 99 zl wklad wlasny a tel dalej uszkodzony . Naciagacze i tyle
    1
  • Users Avatars Mini
    piotr pisze: 2017-11-17 18:58
    to ich ubezpieczenie to jest prowizja dla pracownika tylko,1% trafionych zgloszen się udaje,reszta odmowy,ale sa naiwni i im placa,to ile maja kasy z wszystkich takich klientów po 5zl mc,,,,,aaa jeszcze cos nie wpłacajcie zadnych nadpłat na poczet rat do przodu bo was tak okręca ze reklamacje będziecie pisać a oni maja swoja regulke ta sama ,odmowa dziękujemy ,cholerni zlodzieje
    0
  • Users Avatars Mini
    Zuza pisze: 2017-11-27 12:14
    Oddałam telefon do naprawy miało być 7 dni, a jest u nich już ponad miesiąc...Jeszcze przysłali wiadomość, że jest uszkodzona bateria ..nie wierzę w to ponieważ telefon nie miał, ani miesiąca. W maju wszedl na stronę play,a w czerwcu go zakupiłam. Nie mial dosłownie ryski,później owszem oddałam go bo wyświetlacz, ale ależ można czekać, 7 dni to 7 dni! Nie polecam, oszuści i naciągacze!
    0
  • Users Avatars Mini
    Oktawka pisze: 2018-01-12 11:48
    Czytam i nie wieżę, bo w google wpisałam "czy ubezpieczenie uCare obejmuje aparat" i dotarłam do postów typu "jak to ubezpieczenie robi ludzi w balona" i pierdyliarda innych negatywnych opinii. zgłosiłam szkodę 01.01.2018 dzisiaj telefon jest już naprawiony. Bez żadnych problemów czy roszczeń ;) Wyluzujcie trochę, i to nie jest tak że naprawiają co któryś telefon, chłopak swój wysłał tam we wrześniu i też mu naprawili :) To samo u znajomych, POLECAM ubezpieczyć swój smartfon ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Andzia pisze: 2018-01-18 10:48
    Z informacji podanych przez Panią w zgłoszeniu wynika, że do uszkodzenia urządzenia doszło w wyniku upadku telefonu na schody, spowodowanego wysunięciem urządzenia z Pani ręki. Ponadto poinformowała Pani, że nic więcej nie mogło przyczynić się do tego zdarzenia. Zdarzenie zostało wywołane bez ingerencji z zewnątrz, czyli do uszkodzenia wyświetlacza nie doszło w okolicznościach, w których Ubezpieczyciel ponosi odpowiedzialność.
    0
  • Users Avatars Mini
    Majek012 pisze: 2018-02-04 22:39
    Wyświetlacz wymienili ale założyli zamiennik nie działa tak dobrze jak nowy i jeszcze 100zl trzeba dopłacić nie polecam
    0
  • Users Avatars Mini
    Majek012 pisze: 2018-02-04 22:42
    A jak się zgłasza szkodę to trzeba gadać że przyczyniły się do szkody osoby trzecie bo nie uznają twojej szkody
    0
  • Users Avatars Mini
    Ola pisze: 2018-02-13 12:43
    Uwaga. Jesli ci nie przyjęli szkody. Sporządzasz umowę kupna sprzedaży, darowizny z kimkolwiek i nowy nabywca zgłaszA szkodę z uwzglednieniem udziału osob trzecich. Wtedy przyjmują szkodę.
    0
  • Users Avatars Mini
    kazik pisze: 2018-12-14 00:01
    Jak uzyskac szkode nie wiadomo bo jak telefon wypada z reki to kest twoje niedbalstwo.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: