Wysoka pozycja Ery na „Liście 500” Rzeczpospolitej

Newsy
Żródło: Era
Opinie: 103

Na Liście 500, opublikowanej dziś przez dziennik "Rzeczpospolita", Polska Telefonia Cyfrowa zajęła znaczące pozycje w kluczowych kategoriach rankingu.

W kategorii Najcenniejszych Przedsiębiorstw w Polsce, PTC zajęła czwartą lokatę (awans z szesnastego miejsca z 2002r.). Wartość PTC została wyceniona przez analityków na 12, 62 mld zł, co uplasowało firmę w rankingu zaraz za Telekomunikacją Polską S.A. oraz bankami: Polską Kasą Opieki S.A. i PKO BP S.A. 

Kolejny raz PTC zajęła drugie miejsce w Rankingu EVA - firm wytwarzających największą wartość dodaną (pierwsze miejsce - Telekomunikacja Polska).

W rankingu ogólnym 500 największych polskich firm, PTC jest najwyżej notowanym operatorem komórkowym.

Opinie:

Opinie archiwalne (103):

Komentuj

Komentarze / 103

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    DeeM pisze: 2004-04-16 16:19
    nono - chwalić by ich - ale jak by sie troszke podzielili ze swoimi abonentami:)))
    0
  • Users Avatars Mini
    DeeM pisze: 2004-04-16 16:20
    ciekawe które miejsce ma idea....
    0
  • Users Avatars Mini
    drumer pisze: 2004-04-16 16:21
    No to gratulacje! Mam nadzieję, że w przyszłym roku Era przegoni tę zramolałą TPSĘ!:)
    0
  • Users Avatars Mini
    tomi pisze: 2004-04-16 16:21
    No to nie za dobrze dla abo bo oznacza to że ich strategia jest dobra i nie ma co jej zmieniać... Tzn np. obniżyć ceny połaczeń :(((
    0
  • Users Avatars Mini
    drumer pisze: 2004-04-16 16:23
    No a ranking Rzepy to chyba jeden z najważniejszych jeśli nie najważniejszy na rynku, więc taka pozycja u nich to nie w kij dmuchał:)
    0
  • Users Avatars Mini
    drumer pisze: 2004-04-16 16:25
    **tomi: ja bym nie lametował, bo to co było dobrą strategią w tym roku może nie być dobrą w przyszłym. Już spece z Ery na pewno opracują taki plan, żeby było korzystnie dla abonentów, bo przecież jeśli nie będzie korzystnie, to ludzie pouciekają, a wtedy by wartość firmy spadła. Nie ma co się więc przejmować. Era będzie chciała zachować swoją rewelacyjną pozycję w rankingu, a klienci z pewnością na tym skorzystają.
    0
  • Users Avatars Mini
    DeeM pisze: 2004-04-16 16:25
    no no - wynika z tego ze era jest cacy - takie zyski świadczą o ilości klientów (nie ważne czy zadowolonych czy też nie....)
    0
  • Users Avatars Mini
    lesbijka pisze: 2004-04-16 16:25
    A mniejszości sexualne ignorują. Nie ma dla nas żadnej extra promocji.
    0
  • Users Avatars Mini
    DeeM pisze: 2004-04-16 16:32
    ta... specjalna promocja dla homoseksualistów - już widze tłumy %#$@$%#@%&%@ ciągnących do salonów :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    DeeM pisze: 2004-04-16 16:33
    chyba użyłem niecenzuralnego słowa - sorasy
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-04-16 16:40
    no no.. proszę bardzo:) To mnie cieszy, bo zawsze miałem dużo poważania dla analityków z Rzeczpospolitej. Jak już oni tak mówią to musi tak być:) Oby w przyszłym roku TPSA dostała po dupie od Ery, bo banki to wiadomo że zawsze będą w czołówce.
    0
  • Users Avatars Mini
    Wicherek pisze: 2004-04-16 16:52
    **DeeM: Trochę się mylisz. Plolkomtel ma wyższy zysk od PTC, ale jest o jedno "oczko" niżej. Natomiast Centertel ma oficjalnie więcej klientów od Polkomtela, ale jest o dwa "oczka" niżej.
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2004-04-16 16:55
    ***Ania odpisałem:)) ***drumer, myślę, że jeszcze jakiś czas nie przegoni...
    0
  • Users Avatars Mini
    Bolek pisze: 2004-04-16 16:56
    No to gratulujemy. Mamy wyraznego lidera na rynku. PTC gora.
    0
  • Users Avatars Mini
    lolek pisze: 2004-04-16 16:59
    No to pięknie. Miejsca 4 i 2 w kategoriach szczegółowych oraz 16 w ogólnym, tak trzymać! I wielu pomysłów takich jak Heyah życzę!:)
    0
  • Users Avatars Mini
    DeeM pisze: 2004-04-16 17:01
    do wicherek - słuchajcie no wicherek nie filozofujcie tutaj tak - z wiadomości nic takiego nie wynika....
    0
  • Users Avatars Mini
    DeeM pisze: 2004-04-16 17:02
    ALE JEDNAK NASZ SPOŁECZEŃSTWO TO GŁUPIUTKIE JEST - RAJCUJE SIE RANKINGAMI - GRATULUJE - I JAK TU SIE DZIWIĆ ŻE TAKIE TWORY JAK LEPPER MAJĄ SIĘ U NAS WYŚMIENICIE
    0
  • Users Avatars Mini
    lolek pisze: 2004-04-16 17:10
    **DeeM: lepiej Ty tak nie filozofuj. ekonomiści z Rzeczp. znają się na ty co robią. A skoro era wysoko w rankingu to znaczy że klientów ma dużo i zysk oni przynoszą, a skoro ma klientów dużo to znaczy że i ofertę ma dobrą bo czymś ich przecież przyciąga no nie? co oznacza, że Era jest po prostu niezła!:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Bolek pisze: 2004-04-16 17:10
    *DeemM, a co ma piernik do wiatraka. komus sie dobrze wiedzie to mu sie gratuluje. to nie ranking politykow tylko firm, a im firma lepiej prosperuje, tym zatrudnia wiecej ludzi... i dalej chyba nie musze tlumaczyc. ciesze sie ze PTC jest wysoko, bo to moja siec i licze, ze jej dobra kondycja dobrze rokuje rowniez dla mnie.
    0
  • Users Avatars Mini
    DeeM pisze: 2004-04-16 17:16
    no dobra bolek - tylko powiedz mi czy tak bardzo cie to rajcuje ze era ma tak dobre miejsce - co pójdziesz jutro sobie phona w erze kupić bo jest wysoko w rankingu? a może poczujesz sie erowskim patriotą a piernik w tym przypadku do wiatraka wbrew pozorom ma bardzo dużo - zapominasz o tym kto stoi na szczycie tej lodowej górki :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    DeeM pisze: 2004-04-16 17:18
    do lolek - po 1 - widze ze nie czytassz dokładnie co napisałem - wicherek starał sie udowodnić ze wysokie dochody nie świadczą o ilości klientów więc myśle ze twój komentarz jest nie na miejscu - powtarzasz to co napisałem
    0
  • Users Avatars Mini
    prymus pisze: 2004-04-16 17:18
    GRATULACJE dla mojego ulubionego operatora! Szczerze mówiąc życzę PTC jak największych zysków żeby mogła jak najwięcej obniżek robić abonentom. To wcale nie paradoks, tak to już jest że im zysk większy tym oferty mogą być korzystniejsze, bo im więcej osób używa danej rzeczy tym ona może być tańsza:)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-04-16 17:30
    "W rankingu ogólnym 500 największych polskich firm, PTC jest najwyżej notowanym operatorem komórkowym." Jak to potrafią sprytnie przygotowywać informacje... 16 miejsce - spadek z 14 w roku 2002. Polkomtel 17 - spadek z 15 i Centertel 19 awans z 27 :-) Rzeczywiście są na najwyższej pozycji :-) No i ogólna klasyfikacja jest tworzona na podstawie generowanych PRZYCHODÓW! Tak więc znalezienie się na "prestiżowej" liście "Rzepy" drumer to żadne wyróżnienie, natomiast analitycy "Rzepy" loco też niezasłużenie otrzymują od Ciebie pochwały bo każdy kto ma dostęp do raportów rocznych taką listę może przygotować i co więcej nie wymaga ona nic ponad to,,, że potrafi się w kolejności ustawić wg malejącego przychodu :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    DeeM pisze: 2004-04-16 17:35
    dzięki wlo
    0
  • Users Avatars Mini
    rm01 pisze: 2004-04-16 17:48
    oferta ery dla stałych abonentów jest do bani ja po 5 latach uciekam do plusa jak tak era będzie dalej robiła to szybko spadnie pozrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-04-16 18:07
    **wlo: no nie wiem, możliwe, ale z tego co pamiętam, to zawsze ranking Rzepy cieszył się bardzo dobrą opinią i prestiżowo było się na nim znaleźć.
    0
  • Users Avatars Mini
    _boniek_ pisze: 2004-04-16 18:18
    era the best,choc czekamna EDGE
    0
  • Users Avatars Mini
    Abi pisze: 2004-04-16 18:21
    Ale najbardziej rentownym operatorem jest Plus i to Polkomtel SA jest nominowany do Orlow Rzeczpospolitej...o tym juz nie napisali:)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-04-16 18:32
    loco - no pewnie, że tak. Tylko nie należy zapominać, że to tylko ranking opracowany na podstawie raportów finansowych, które spółki handlowe (prawa handlowego) muszą robić co roku. Jest tylko jedna taka lista, więc wszyscy na nią czekają - chyba, że ktoś sam lubi pogrzebać w sieci to sam sobie taką przygotuje. Ta z "Rz" ma tę przewagę, że pokazuje nieco więcej - ale to ciąglr tylko zestawienie dostępnych danych. Orlen od lat jest na pierwszym miejscu... i co? Sprzedaje paliwa więc nic dziwnego. Czy ta pozycja w rankungu mu coś daje? Nie. Co innego te "Orły" - dla nalepszych firm z listy 500 ... Ale o ile pamiętam to... Polkomtel dwukrotnie otrzymał tę nagrodę w jednej z kategorii, w której "łapią" się m.in. telefonie? I jeszcze IBM czy HP - już nie pamiętam :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-04-16 18:34
    Abi - w tym roku też? Ale byłyby jaja gdyby po raz trzeci dostali "orła" :-) Taki drobrny pstryczek w nos konkurencji :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    jarpol pisze: 2004-04-16 18:54
    Dodajmy ze Polkomtel byl bodajze 6. Ale trudno by zrodlo Era podawalo taka informacje. Dziwie sie tylko redaktorom GOLa, ze zamiast na podstawie zrodla era zrobic ciekawego newsa dotyczacego wartosci wszystkich polskich operatoro komunikacyjnych poszli na lenistwo i po prostu zcopypastowali erowa agitke.
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2004-04-16 18:54
    ***lolek Twoja logika jest bez sensu. Wysoka lokata w rankingu nie musi być związana z dużą ilością klientów. Ma na to wpływ cholernie dużo przeróżnych czynników. Jakoś tak dziwnie podchodzisz do tego typu informacji. Zwróć uwagę na to, co napisał ***wlo. Tak naprawdę Era i Plus spadły w rankingu, choć to też niekoniecznie oznacza problem. Tej wielkości firmy mogą zainwestować kapitał w tzw. inwestycje długoterminowe. Już pomijając fakt, że w zależności od tego co porównujesz, miejsca w rankingu będą się zmieniać... Ale dobra. Może w końcu ktoś zrozumie, że najlepiej dla nas byłoby, aby wszystkie firmy w Polsce zarabiały jak najwięcej...:))
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2004-04-16 19:46
    ***wlo wczoraj chyba pojawił się news porównujący wyniki trzech operatorów (bardzo kontrowersyjny zresztą). Użytkownik ***Ania wyliczyła, że oferty biznesowe Idei są w tej chwili najlepsze na rynku (jeśli masz ochotę, sprawdź komentarze pod newsem, znajdziesz tam to). Nie chciałbym Cię na siłę wciągać do rozmowy, ale nie wiem, czy ktoś inny może skontrować to twierdzenie posługując się wyliczeniami lepiej niż Ty. Jeśli będziesz tym zainteresowny, wypowiedz się.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-04-16 20:19
    rhat - już się wypowiadałem na ten temat :-) Potwierdzam, że to prawda - dla nowych klientów, nie posiadających jeszcze telefonu, "na wejściu" jeśli oferta promocyjna konkurencji nie będzie lepsza, taryfy biznesowe Idei są najlepsze dzisiaj. Oczywiście mówię nie o tych największych firmach, ale o takicg które nie mogą skorzystać z oferty biznesowej Plusa - do 5 kart sim... Jednak wystarczy pobyć w sieci by to się zmieniło radykalnie - jak w moim przypadku. Mi się nie opłaca zmieniać operatora, bo nie ma korzystniejszej na teraz oferty. Nawet jeśli się pojawi to za góra pół roku z powrotem wszystko wróci "do normy" - czyli ie warto na chwilę zmieniać telefonu - za dużo problemów - sam numer, wizytówki, reklamy w książkach - już teraz przecież w książkach telefonicznych 2004/2005 trzeba zamawiać reklamy... Może dla kogoś, komu nie zależy, albo nie wiąże się to z kosztami lub koszty nie grają roli to wszystko jedno - nie dla mnie. Nie stać mnie na taką rozrzutność.
    0
  • Users Avatars Mini
    markus pisze: 2004-04-16 21:39
    hehe to sie nazywa odwracanie kota ogonem, Polkomtel jest tuz obok a jak sie popatrzy na cala tabelke to w porownaniu z iloscia klientow ma o wiele lepsze wyniki niz era. Nie mowiac juz o tym ze podatku 2,5 raza tyle odprowadzil do skarbu panstwa co era.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-04-16 22:40
    Taryfy biznesowe Idei są naprawdę świetne , jej gprs jest nie do przebicia aktualnie , ale najlepszą ofertę dal osób fizycznych ma zdecydowanie Plus. To jest moje subiektywne odczucie , ale poparte raczej wnikliwym studiowaniem taryf i promocji. Poza tym mi tam obojętne czy ten pierwszy czy tamten , liczy się oferta , która mi pasuje i dlatego korzystam z abo. i Idei i Plusa.Polecam :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    maras pisze: 2004-04-16 22:52
    a tak Offtopic? ciekawe ile podatków odprowadziły do skarbu państwa Hipermarkety. Tesco jest na 20 miejscu, a Carrefour na 32, Auchan na 35, Geant na 39 ale wszędzie jest brak danych. Czy ich podatki na rzecz państwa wygladaja jak tych złodzeji Jeronimo Martins czyli 0 zł. a co do branży GSM, popatrzmy na zyski ERY, jej inwestycje i jak na tym tle wypada podatek odprowadzony do skarbu państwa w porownaniu np z PLUSEM. swoją drogą spece od kreatywnej księgowości w ERZE niezle musieli pokombinować że przy dwukrotnie mniejszych wydatkach na inwestycje, podobnych przychodach, wynikach netto i itd. Era zapłaciła 2,5 krotnie miejszy podatek od Plusa. Co mnie interesuje pozycja operatora, mnie interesuje co ja z tego mam jako klient i jako obywatel tego kraju. jak klient mam mam drogie usługi, a jako obywatel... a zresztą szkoda gadać.
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2004-04-16 23:35
    ***Ania wygląda na to, że w tej kwestii miałas rację. Ja i tak wybrałbym Plusa, bo ja to zawsze oszczędzam długoterminowo, ale ok:)) Ale jeszcze wracając do opinii ***wlo. Staruszek mojego koleżki wziął 6 telefonów na swoją firmę w Idei dla firm (tak się to chyba nazywa?). Oferta była rewelacyjna przez pierwszy rok. W sumie byli zachwyceni cenami. Ale teraz dwa miesiące po upływie roku człowiek twierdzi, że to jest jakiś koszmarny klimat. Jak każdy, także on nie doczytał "drobnych druczków" na końcu umowy:)) Dzisiaj wywala kilkaset złotych na same abonementy (przez pierwszy rok 6 PLN netto:))) i zdołowany czeka na wygaśnięcie umowy. Dlatego właśnie zastanawiałem się jak to możliwe, że to tak dobra oferta:)) Zawsze twierdziłem, że czytać trzeba wszelkie pisma od deski do deski...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-04-17 00:14
    *** rhat - jeśli umniejszasz ofertę IdF , podając przykład "biznesmena" , który myśli , że przez cały okres trwania umowy , będzie miał profity , które są tam i bez specjalnych promocji (wystarczy spojrzeć na cennik) , to raczej jest to żart. Czy może narzeka na 1/1 w najniższych taryfach za 12.2 brutto , albo 30/1 za 6.10 brutto , albo na bezpłatny 30/1 w IdF 200-400 i płatny 6.10 takt 1/1 w tychże ? O ile się nie mylę abonamenty można zmniejszyć... Czy może narzeka na nieograniczony , darmowy , kapitał minut ? Piszesz "Idei dla firm (tak to się chyba nazywa ?)" - i ferujesz wyroki co do IdF ? Najpierw zajrzyj , do "Wykaz opłat za usługi w ofercie Idea dla Firm" Szczególnie strona 1,3,5 i 6 :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-04-17 00:49
    rhat - dobra oferta... Ja porównuję do tego co ja mam - czyli ok. 3 godzin wychodzących. Na tym pułapie taktowanie sekundowe już mają "za darmo" na przykład. Moim zdaniem te taryfy są OK. Wiesz... Jeśli ktoś płaci 6 złotych w okresie promocyjnym a później ma płacić kilkaset złotych to każdego boli. Dlatego ja NIGDY nie porównuję co ma dla mnie inny operator do zaoferowania w okresie promocyjnym - CENNIKI są dla mnie ważne. A tutaj, jak mówiłem - po 7 latach w PLusie (czyli nabycie pwenych praw - m.in. Plus Tobie na co nikt chyba nie zwraca uwagi) nie ma dla mnie lepszej oferty niż ta, którą mam w Plusie - i to bez żadnych nadzwyczajnych rzeczy - golusieńka oferta cennikowa. Jestem zadowolony co widać, słychać i czuć :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    morrow pisze: 2004-04-17 02:02
    rhat:jezeli ktos mysli ze dostal 6 telefonow i bedzie placil przez caly czas umowy po 6zl co miesiac za 6 tel to chyba cos nie do konca jest z jego dorosloscia i mysleniem.Nie slyszalem jeszcze zeby jakis operator charytatywnie klientom rozdawal sluchawki abo za kilka zlotych.....a jak napisales nie jest to mlody facet bo ojciec Twojego kolegi wiec tym bardziej smuci ten fakt...pzdr!!
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2004-04-17 02:13
    ***issa:))) To nadinterpretacja w Twojej strony. Nie umniejszam oferty IdF (teraz już wiem jak to się pisze:))), tylko napisałem zabawną moim zdaniem historię. I to nieważne, czy piszemy o biznesmenie, czy też "biznesmenie". ***morrow słuszna uwaga z Twojej strony:)) Ale teraz zwróćcie uwagę na jedną rzecz. Koleś jest niezadowolony, dzwoni do BOKu kilkakrotnie, gdzie jedyne, co konsultant ma do powiedzenia to to, że umowaz została zawarta i trzeba się jej trzymać. I z tym też nie zamierzam się kłócić, bo umowa, to umowa. Ale wygląda na to, że konsultant powinien równie dobrze (conajmniej tak dobrze) jak issa znać ofertę swojej firmy tak? Nasz biznesmen płaci co miesiąc co najmniej 1000 PLN dla Idei. Wiem, że to nie mistrzostwo świata, ale jednak nie mało. Co powinien zrobić Waszym zdaniem konsultant?
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2004-04-17 02:19
    Bo moim zdaniem powinien powiedzieć "Rozumiem pana zdenerwowanie, ale przedstwię panu rozwiązania, które być może pozwolą panu płacić mniejsze rachunki". I następuje przedstawienie możliwosci o których pisał ***issa. Być może to pozwoliłoby firmie Idea zatrzymać jakby nie patrzył dość wartościowego klienta. A co się stanie z naszym biznesmenem? Otóż wraz z końcem umowy zrezygnuje z usług serwowanych przez Centertel. Przejdzie do Plusa lub Ery i tam zapewnie powtórzy się sytucja. Do czego dążę? Do tego, że bez ponoszenia większych kosztów Idea mogłaby zachować w portfelu swoich klientów naszego (pewnie zmęczonego już posługiwaniem się jego przykładem:)) biznesmena.
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2004-04-17 02:25
    Konkluzja? Źle wyszkoleni konsultanci? Źle przygotowana oferta? Źle przeszkolony przedstawiciel handlowy nierzetelnie przedstawiający warunki umowy? Możemy sobie wybrać:)) ***issa nie pomyśl, że czepiam się Twojej Idei. Wszędzie jest podobnie. W Polsce nadal nikt poza funkcjonującymi najwyżej w strukturach firmy managerami nie wie, że zdobycie nowego klienta kosztuje cztery razy więcej niż utrzymanie obecnego. Dowód? Ceny w pierwszym roku obowiązywania umowy. To jest własnie ten koszt. Dlatego własnie tak bardzo imponuje mi Plus. Przykład - ***wlo. Najlepszy program lojalnościowy. I to tyle. Żadnej krytyki pod adresem oferty Idei. Naprawdę wierzę, że jest dobra. Pozdrawiam Panowie:))
    0
  • Users Avatars Mini
    kamil200222 pisze: 2004-04-17 03:00
    ciekawe jak jest naprawde
    0
  • Users Avatars Mini
    kielbio pisze: 2004-04-17 04:44
    Zobaczymy co będzie po 1-szym maja. A bedzie dobrze. Wiem to ze 100% źródła.Może nie odrazu, ale ceny za usługi pójdą w dół o jakieś 30-50%. Przypomnicie sobie moje słowa.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-04-17 10:34
    rhat - racja, ale tacy klienci - z taką ilością aktywacji - nie muszą dzwonić do BOK - powinni mieć własnego "opiekuna". Ponadto każdy sam powinien nieco się orientować w ofercie operatora i sam zadbać o własne interesy. Oczekiwanie tego od usługodawcy to nieporozumienie. Jeśli zmieni operatora, podobne będzie miał problemy - niestety. Co do oferty utrzymaniowej... Nie decyduje ona o tym, że Plusowi udaje się mnie utrzymać :-) W pierwszym rzędzie decyduje o tym to, że nie mam alternatywy. Korzystniejszej alternatywy (oczywiście pomijam promocje, bo to złudne). Promocyjną ofertę przeliczam raczej na to czy jest ona warta zmiany numeru. Natomiast najważniejszy jest cennik. Cena telefonu w promocji? Najmniej ważna. Dlaczego? Ano dlatego, że jedno tankowanie auta to dzisiaj ponad 160 złotych :-) A tankuję częściej niż raz w miesiącu. Telefon to tylko narzędzie, a nie tak tanie narzędzia wykkorzystuję z codziennej pracy, żeby decydowały o wyborze operatora.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-04-17 10:36
    Program lojalnościowy jest ważny, bo 30 minut w moim przypadku (a rok temu jeszcze miałem przez ponad dwa lata 40 minut) dodatkowych minut to wcale nie tak mało. kielbio - może nie od razu, ale na pewno umrę... przypomnisz sobie moje słowa...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-04-17 12:32
    Jeszcze jedna mała uwaga. Na pewno nie wziąl "staruszek" telefonów w IdF , ponieważ ponad rok temu+2 miesiące IdF jeszcze nie istaniała. Pojawiła się 1 września.2004 roku. **rhat - ZMUŚ go do przeczytania cennika IdF , a następnie poradź mu zrobienie migracji z Meritum do IdF (nie tak drogo jeśli zmienia na równy lub wyższy plan taryfowy-30.5 , gorzej , jak na niższy - 120.78zl ) Ogólnie IdF jest extra nawet w "podstawowym" wydaniu...
    0
  • Users Avatars Mini
    eranet pisze: 2004-04-17 15:28
    miało być o Erze, jest o innych. Cóż, nasz biznesmen sam jest sobie winien, nakarmił sie mrzonkami o tym, że zawsze bedzie 1 pln, a Idea będzie dopłacać takiemu klientowi, żeby tylko korzystał z jej usług...Denerwuja mnie tacy frajerzy, myślący, że tego typu firmy to instytucje charytatywne i bedą dawać za darmo...Więc niech i mi szanowny pan biznesmen da swój produkt za 1 pln, po to bym mógł i ja z niego korzystac, a on niech sie cieszy ze z tego ze nie bedzie miał widoku nigdy na zarobek...Brawo, a w salonie czy na Boku na pewno wydziera się ze Idea to złodzieje! I nie bronię tu Idei, tylko pietnuję takie podejscie...A swoją drogą to niech mu ktoś z Boku dobierze taryfy i bedzie spokój, bo chyba wart jest tego...
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-04-17 15:51
    ***lukas-lah- Era jest na 16, Plus na 17, więc nie ma dużej różnicy, Idea też jest na 19. Nie wiem czy to aż tak daleko w stosunku do Ery...No, ale pewnie tego rankingu wogóle nie widziałeś :P Pozatym, sądzę, że masz w Erze, bo piszesz "Era jak zwykle the best"..."A gdzie Idea i +??? Napewno nisko..łuuu i dobrze"...typowa filozofia! Oj ludzie ludzie...
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2004-04-17 18:03
    ***eranet zdaje się, że nadal nie rozumiesz o co mi chodzi:)) Zapewniam Cię, że koleś o którym pisałem nie jest frajerem. Zapewniem także, że mój stosunek do jego osoby jest zupełnie ambiwalentny, dlatego to nie tak, że ja go bronię. Nie wydziera się ani w salonie, ani w BOKu, że Idea to złodzieje. Owszem, ma pretensje o to, że handlowiec sprzedający telefony nie wspomniał nic o zmianach, jakie nastąpią po okresie promocyjnym. Niby naturalna technika wśród handlowców, ale wcale nie dobra. A na koniec Swojej wypowiedzi wstawiasz jeszcze zdanie, które nijak nie pasuje do sensu Twojej wypowiedzi. Właśnie o tym pisałem. To naprawdę nie jest trudne i załatwiłoby prawdopodobnie cały problem.
    0
  • Users Avatars Mini
    mooby pisze: 2004-04-17 18:08
    ciekawe ile Era zaplacila rzeczpospolitej aby umiescila ona ja na wysokim miejscu ;] kazdy wie ze era to jeden wielki shit
    0
  • Users Avatars Mini
    neoplus pisze: 2004-04-17 23:22
    **moody: od takich komentarzy jak Twoje niedobrze się robi. I wsumie nie wiem, kogo chciałeś obrazić Erę czy Rzeczpospolitą? Bo ani jedno ani drugie nie ma sensu. Ranking Rz jest zawsze uczciwy, bo oparty na jasnych liczbach. co do Orłów Rz można czasem mieć zastrzezeżenia ale ranking to ranking.
    0
  • Users Avatars Mini
    eranet pisze: 2004-04-18 01:23
    **rhat, naturalna technika wsrod handlowców..moim zdaniem lekka przesada, tez handluje, ale w zyciu nie powiem klientowi że białe bedzie cały czas białe, skoro wiem, że za rok bedzie szare w najlepszym przypadku...Po drugie to sa pieniadze pana biznesmena i sam powinien o nie dbać, więc niech nie liczy na Bok skoro tak może polegac na idei, tylko niech sam się zainteresuje taryfami i możliwościami zmian, bo to przecież jest w jego interesie, a nie operatora.( choć tu oczywiście możemy polemizowac i zastanowic sie czy nie lepiej jeść małą łyzka..). Po trzecie jak on prowadzi interesy skoro nie potrafi zapoznać się dokładnie z ofertą, regulaminem i umową...Frajerstwo kosztuje i nic tego nie zmieni, nawet fakt ze czego moge nie rozumiec...(zapewniam że rozumiem)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-04-18 01:54
    rhat - cokolwiek powiesz, nie wierzę, by handlowiec nie powiedział, że po okresie promocyjnym ceny będą wg cennika... Poza tym, jeśli klient sobie z tego sprawy nie zdaje, znaczy, że tuman niebywały... No i dlaczego nie przeczytał regulaminu promocji???????????? To dowodzi, że... albo już dość ;-) mooby - ciekawe ile zapącono Twoim rodzicom, że Cię spłodzili??? Gadasz głupoty jak niedorozwinięty emocjonalnie szczeniak. Ten ranking akurat jest najbardziej obiektywnym z obiektywnych, bo jest tworzony na podztawie przychodów, które spółki MUSZĄ podawać w sprawodzaniach finansowych!
    0
  • Users Avatars Mini
    eranet pisze: 2004-04-18 02:19
    ***wlo, widze, ze mamy podobne odczucia co do naszego biznesmena...W końcu ktoś zauważył, że nie tylko operatorzy są beznadziejni (nie chcę ich przesadnie chwalić, ale i klientom mozna sporo zarzucić...). pozdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-04-18 02:52
    Ale sie czepiliście człowieka :) Pamiętajmy tylko,że nie każdy musi znać sie na telefonii gsm zeby wiedzic "co i jak",ale ,fakt nie zwalnia to tego kogoś z obowiązku czytania umów.Ale przecież wiadomo nie od dziś ze ludzie nie czytają i poźniej czytamy na róznych stronkach najciekawsze i najśmieszniejsze rozmowy konsultantów z klientami :) W tej sprawie dziwi mnie, i nie tylko mnie,fakt,ze ten ktos jest biznesmenem,osobą która na co dzień ma do czynienia z umowami (chyba).
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2004-04-18 12:39
    Panowie ***eranet, ***wlo i ***mardall...:) Wy naprawdę nie rozumiecie o co mi chodzi. Ale teraz przynajmniej wiem dlaczego. To moja wina, bo źle tłumaczę mój punkt widzenia. ***wlo prowadzisz Swój biznes prawda? Znasz zapewne sporo ludzi, którzy prowadzą także jakiś biznes. Powiedz mi, nie kojarzysz wśród nich żadnego, który kiedy odczuwa potrzebę kupna telefonu - po prostu wybiera ofertę pierwszą z zaproponowanych? Albo idzie do najbliższego salonu? Nie znasz takich, którzy nie czytają umów? I w końcu, czy nie znasz takich, którzy po prostu są głupi? Ty jesteś analitykiem, technikiem, matematykiem. Jesteś dobrze wykształcony. Na Ciebie nie działają najprostsze mechanizmy. Na niektórych tak. Ci niektórzy reagują także najprostszym mechanizmem gniewu.
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2004-04-18 12:46
    Gdyby Ciebie niedoinformował handlowiec (musiałby być o wile sprytniejszy niż ten sprzedający telefon "mojemu" biznesmenowi, ale wiesz dobrze, że tacy także są:)), pomyślałbyś Sobie: "Cholera, ale spryciaż...". Byłbyś zły, ale zacząłbyś szukać rozwiązania. I znalazłbyś je. Mój biznesmen to człowiek prosty. On myśli sobie "Cholera, zostałem oszukany". Nie siedzi przy komputerze i nie sprawdzi ofert w Internecie. Po skończeniu umowy, zmieni operatora. Tylko, że prosty (jeśli wolicie - głupi) klient wcale nie jest gorszy od mądrego. Zazwyczaj jest lepszy. Można go motać najprostszymi technikami. Łatwiej go tak naprawdę usatysfakcjonować. Wystarczy, aby konsultant okazał mu zainteresowanie. NAPRAWDĘ. Zajął się jego sprawą, "przejmował się" nim. Gdyby konsultant, czy opiekun zrobił to umiejętnie - gwarantuję Wam - biznesmen płaciłby więcej i jeszcze byłby zadowolony.
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2004-04-18 12:53
    Panowie brakuje Wam szerszej perspektywy. Mimo, że na tym forum jest sporo tumanów, to jednak posiadają oni jakąś tam wiedzę na temat telefonów i telefonii. Wybrani (mam na myśli m.in. Was), posiadają sporą wiedzę. Ale większość ludzi jej NIE POSIADA. ***eranet Ty handlujesz? Wierzę, że robisz to dobrze. Ale wierz mi, że są handlowcy, którzy stosują jeśli nie kłamstwa, to niedomówienia. Jeśli tego nie wiesz - nie wierzę, że handlujesz:)) Gdybyś handlował, to tych, któryach nazywasz frajerami, uważałbyś za źródło największych dochodów. Na nich zarabia się najwięcej. Dlatego ja nie nazywam ich frajerami. ***mardall omawiany przez nas biznesmen nie czyta drobnych umów. Po prostu. Czyta te, które mogą mieć znaczący wpływ na jego budżet. Co nie znaczy, że nie poczuł się oszukany. I wielkość kwoty nie jest proporcjonalna do odczuwanych przez niego negatywnych emocji.
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2004-04-18 13:00
    A może nasz handlowiec, który sprzedawał mu telefony powinien być bardziej profesjonalny? Może po zamienieniu kilku zdań z klientem powinien wiedzieć jak prowadzić z nim rozmowę, aby spełnić jego oczekiwania w okresie długoterminowym? Może powinien być elastyczny i się dostosowywać? Wiecie dlaczego tego nie robi? Ponieważ płacone ma pieniądze od sprzedanego telefonu i abonamentu. Nie interesuje go co później. I TO JEST PROBLEM O KTÓRYM JA PISZĘ. Nie chciałem rozważać tego, jak głupi, czy mądry jest nasz biznesmen. Tylko co operator może zrobić, aby zarabiać pieniądze na takich klientach. Jesli nadal tego nie rozumiecie, to ja lepiej tego wyjaśnić nie mogę:))) Nie sugeruję Wam, że jesteście głupi. Przyznaję się do tego, że powinienem popracować nad umiejętnościami komunikacyjnymi i usprawnianiem przekazu pisanego...:))) Pozdrawiam życząc miłej niedzieli!!:))
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-04-18 15:55
    windu - gość kupił 6 aktywacji. Nie wierzę by pierwszy raz brał do ręki komórkę! Nie wierzę by wcześniej nie korzystał w firmie z komórki! Nie czepiam się - po prostu dziwne mi się to wydaje by ktoś kto prowadził firmę, nie zwrócił uwagi na to co podpisuje!!!!!!! Albo chociaż nie zapytał o warunki umowy - ogólne i promocyjne. To co najmniej dziwne. Albo rhat nie pisze wszystkiego, np. że ten "biznesmen" jest nie teges trochę ;-) *rhat - znam pełno takich ludzi, którzy nie czytają umów - potrzebują telefon, porównują oferty promocyjne i kupują najtaniej (albo wg ceny telefonu albo abonamentu - to zależy od człowieka). Jednak nikt z nich nie miał za złe operatorowi, a tym bardziej sprzedawcy, że po roku, po upływie okresu promocyjnego ni z tego ni z owego płaci według cennika!!! Mówisz, że ten "Twój" biznesmen nie czyta drobnych umów... Jeśli ten tysiąc to drobnostka, o co właściwie chodzi?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-04-18 16:03
    rhat - znam kilka punktów sprzedaży - różnych operatorów. Powiem Ci, że nie zdarzyło mi się by w któymś z nich nie zmuszano klienta do przeczytwania regulaminu... Dlaczego? Bo własnoręcznym podpisem zaświadcza, że to zrobił. Jeśli nie przeczytał mimo nacisków - niech nie ma do nikogo pretensji. Wszędzie przed podpisaniem konkretnej umowy, sprzedawcy mówią o warunkach promocyjnych i co po promocji. Dają (bo tego wymaga USTAWA) cenniki!!! Niech więc klient ma do siebie pretensje, że ich nie czyta. Mówisz, że niektórzy klienci są po prostu głupi - tak to prawda, ale nie chciałem użyć tego określenia w stosunku do Twojego znajomego :-) Co do "długoterminowości" - nie sądzę by tego biznesmena to interesowało :-) On miał w oczach tylko jedno - abonament za złotówkę i tepefon pewnie też :-) I jeszcze powtórze - nie wierzę by jakiś sprzedawca, dokonujący sprzedaży dla firmy na dodatek, "oszukał" klienta czy tak mu zamieszał by ten myślał coś innego niż powinien. Nie wierzę.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-04-18 16:07
    Firmy maja "opiekunów" którzy im doradzają - tak jest we wszystkich sieciach. Problem w tym, że firmy mają to gdzieś, bo nikt im (a w szczególności operator, który w tym interesu nie ma) przecież nie będzie doradzał jak zaoszczędzić na połączeniach komórkowych. To normalne - spotykam się z tym nie raz - np. agent ubezpieczeniowy - płaci po 800-1000 zł przy jakimś starusieńkim abonamencie i nie chce słyszeć od konsultantki Gxxx, że powinien podwyższyć sobie abonament na Plus 400 bo rachunki będą o połowę niższe... Ale jak można podwyższyć z 35 zł na ponad 200? To nienormalne przecież!! Ale co ma ta Gxxx zrobić? Sama tego nie może zrobić i zmuszona jest co jakiś czas wysłuchiwać narzekań na to jakie to wysokie rachunki pożal się Boże agent ubezpieczeniowy (a więc zna się na liczeniu) ponosi...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-04-18 16:14
    Przecież w innej sieci, w promocji płaciłby za to samo... złotówkę :-) Tak więc może nie ciągnijmy tego tematu, bo to bez sensu. Natomiast rhat - myślę, że Ty powinieneś doradzić temu gościowi co powinien zrobić. Jednak więcej z praktyki innych moża się dowiedzieć niż samemu wymyślić szczególnie, kiedy nie ma się zielonego pojęcia o niuansach - 1/1, 30/30, 60/1, czy sieć/poza, sczyt/poza... Nie mówię już nawet o tym, że mimo posiadania billingów, ludzie nie potrafią przeprowadzić nawet ogólnej analizy swoich połączeń i doboru oferty. Tak jest np. z idealnymi pakietami w Plusie - po 50 groszy minuta!!! Wolą płacić wyższy abonament, niż go obniżyć i wziąć pakiet z taktowaniem sekundowym np. Już od pół roku przekonuję kolegę, że powinien zmienić taryfę. Oferuję mu tyle samo minut, taktowanie 1/1, i 5 zł oszczędności z gwarancją, że jeśli przy aktualnym sposobie dzwonienia zapłaci więcej pokrywam mu różnicę ;-) Boi się...
    0
  • Users Avatars Mini
    eranet pisze: 2004-04-18 18:33
    ***rhat, handluje, mam nadzieję, że robie to dobrze i firma dla której to robię jest zadowolona, ja jestem, zarabiam coraz więcej, ale nie dlatego, że próbuję wykorzystywać frajerów. Frajerowi raz coś sprzedasz i na tym koniec jeśli poczuje sie oszukany, jeśli obiecasz, powiesz cos, co nie bedzie miało pokrycia w rzeczywistości. Najwięcej zarabia się na stałych i lojalnych klientach, na tych, którzy mają zaufanie do "swojego" sprzedawcy, bo nie dość, że oni sami zakupią kolejny raz u Ciebie, to powiedzą rodzinie i znajomym o kimś takim, do kogo można mieć zaufanie, kto nie daje odczuć, że sam robi interes, ale doradzi tez tak, by 2 strona czuła że coś zyskuje i na tym ta praca polega. Ale przeciez wszyscy to wiemy...
    0
  • Users Avatars Mini
    eranet pisze: 2004-04-18 18:38
    Inna sprawa to mentalność ludzi, czyli niechęć do zmian. Przypadki opisane powyżej są najlepszym przykładem tego zjawiska. Skoro pan biznesmen tych zmian chce, to i tak jest w lepszej sytuacji od wyżej opisanych, więc niech poświeci troche czasu i uda sie do salonu firmowego w celu ich dokonania, a nie psioczy na to, że drogo... Słowo o sprzedawcach, na pewno im zależy na sprzedazy, ale każdy z nich daje i regulamin promocji i umowę do przeczytania, więc niech ludzie po prostu zaczną czytac i pytać jeśli mają wątpliwości, a nie później opowiadać dookoła jak to im źle.
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2004-04-18 20:28
    przeczytałem ostatnie posty i musze powiedzieć, że rhat ma sporo racji. Tak bywa. Ponieważ nie wszystcy znają się na gsm i taryfach tak jak co poniektórzy z userów gol czasem tak bywa jak pisze rhat. Eranet tez ma racje, bo jesli podejście sprzedawcy jest w pełni profesjonalne to jest tak jak on mówi. Ja przytocze wam 2 przykłady, które mnie spotkały. Pierwszy sprzed dwóch tygodni gdy zdecydowałem się przedłużyc umowe na telefon w erze. Poszedłem do salonu i udawałem zupełnego nepytka - efekt był tak, ze facet oferował mi znizki i wciskał telefon low end za złotówke w taryfie najdrozszej bo i tak będe miał znizke przez rok. o tym, że po roku trzeba płacić i to dosc sporo i nie ma mozliwości zmiany taryfy na niższą nie wspomniał. Potem poprosiłem żone by poszła i spytała sie co ma zrobić z przedłużeniem umowy w drugim salonie /germanos/ ta sama spiewka i usilne namawianie na TT.
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2004-04-18 20:29
    **cd**Rozumiem, ze ich zarobki są zalezne od wielkości sprzedaży ale nie mozna tego robić w tak nachalny sposób. W końcu poszedłem do tego pierwszego salonu. Gosc był pewny, ze się w końcu zdecydowałem i już się rozpuszczał z zachwytu, że do niego wpadłem - ale powiedziałem mu, że przyszedłem po to i po to i chce skorzystać z takiej a takiej oferty i ma to po prostu zrobic bo nie mam czasu na to az on mnie potraktuje jak go ucza na szkoleniach czyli - przywitanie, rozpoznanie potrzeb, przedstawienie oferty - sprzedaż i pożegnanie /frajera/. Załatwiłem wszystko w 15 minut. Zapytałem o TT to zaczął od oczywiście najdroższych zestawów ale po chwili się opamietał.**** Drugi przykłąd jest od moich znajomych, którzy prowadza godpodarstwo agroturystyczne - rozkrecają biznes i ciagle inwestują więc liczą się z kazdym groszem. Potrzebny był drugi telefon w rodzinie.
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2004-04-18 20:29
    **cd**Pierwszy był w erze i od 4 lat nie była przedłużana umowa - gosc się tym nie interesował i jak rachunki przychodziły na 200 złotych to je po prostu płacił. Zaproponowałałem mu, by poszedł do salonu i przedłużył umowę z era i wziął nowy telefon - wtedy jeszcze było mozna brać telefon i korzystać z aktualnej promocji - na allegro kupi się TT i bedzie mógł dzwonic do żony a i ona do niego za 60 gr brutto w taryfie razem. Raczej to ona do niego dzwoni bo nie ma samochodu a mieszkają na wsi gdzie wszędzie jest daleko.W sumie za te telefony przy tej samej ilości minut z telefonu abonamentowego i z TT za 50 złoty co miesiąc płaciliby około 100. Zysk 50%. Nie miałem czasu by z nimi podejśc do salonu ery bo byłem w rozjazdach więc poszli sami. Efekt - 2 abonamenty moja 80 i rachunki na 250 złotych po zakończeniu promocji. Ma w erze jeszcze ponad rok do końca umowy i już raczej w niej nie zostanie.
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2004-04-18 20:30
    **cd**Tydzień temu spytał się mnie czy przedłużyłem umowę z erą - jak mu powiedziałem, że płacę za 100 minut w abonamencie trochę ponad 40 złotych z naliczaniem 1/1 to go ścięło. Podsumowując - cięzko trafic na profesjonalnie podchodzacych do doradzania przy wyborze telefonów sprzedawców. Może w firmach z większa ilościa aktywacji jest inaczej ale znając zycie to nie sadzę by tak było.
    0
  • Users Avatars Mini
    eranet pisze: 2004-04-18 21:15
    moja 80 medium hansen to 100 pln brutto, wiec razy 2 daje 200, a nie 250...ale z drugiej strony taki sprzedawca siedzi za kompem i widzi w systemia rachunki goscia na 200 pln. wiec co robi? proponuje mu taryfe za 100 czyli gosc mniej zapłaci, a wiecej sobie pogada, wiec teoretycznie gosciowi zostaje 100 w kieszeni i powinien byc zadowolony. Nie oczekujmy ze idac do salonu gość doradzi, zeby kupic starter na allegro, bo przeciez on zarabia na tym co sprzeda. Co do sprzedazy lowendow. Skoro udajesz laika to po co Ci telefon z funkcjami jakich nie bedziesz wykorzystywal? Mnie to nie dziwi
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-04-18 21:28
    Jesteście okrutni - tak się znęcać , tyle podawać przykładów i tyle motywować ;-) A miało być tylko o pozycji Ery. Nie wiem czy Wam się otwiera to samo co mi , ale u mnie znów jest pani w jakiejś takiej dziwnej pozycji właśnie. I bynajmniej nie jest to Era. Uwierzyłbym jeszcze , że sprząta łózko (odkurza) , gdyby nie miała pończoch , butów na obcasie i wspomnianej już , wcale tym razem nie skrywanej gołej dupy , wypiętej charakterystycznie. Chociaż w sumie , nie w takch strojach można sprzątać....
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-04-18 21:30
    Jessssu - nowy motyw na górze.... Podobno można to zablokować , ***jedrzej ratunku !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-04-18 21:38
    *** wlo (14.07) - dobrze napisane he,he :-) ***wlo - 14.14 - jeszcze lepiej napisane ! U mnie pokutuje Ideowe myślenie o schodzeniu pakietów , przecież gdybym dokupił pakiet 50 minut do Plusa i do tego Plus 100 ( ze standardowym Plus Tobie , czyli 80 do wszystkich) i do tego 1/1 to zapłaciłbym , ok 130 zł. A tak jest teraz 128.10 zl , fakt , że za 130 minut , ale bez 1/1 ! I to do tego , do Plusa najpierw z pakietu dodatkowego , do innych sieci z abo, i po wyczerpaniu pakietu "na Plusa" , reszta z abo. Nie mogłeś tego napisać przed 8 kwietnia ?! :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-04-18 21:40
    a mi niech ktoś powie jak się pozbyć paska narzędzi jekiejś wyszukiwarki isearch... zablokowało mi to wszystkie paski, co więcej nie mam dostępu do konfiguracji pasków... nawet ich deinstalatorem nie chce się odinstalować - cwany toolbar :-(
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-04-18 21:45
    issa - no cóż... Ja zaraz po 16 czerwca zmieniłem taryfy - płacąc oczywiście za zmianę 50 złotych (nie było jeszcze wówczas promocji) na mniejszy abonament, bo mi się to po prostu opłacało - w niecałe 3 miesiące się zwróciło :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2004-04-18 21:50
    ***eranet - to jednak musi być prawda, że 95% ludzi nie rozumie tego co czyta. Udawałem laika po to by zobaczyć jak mnie gosc potraktuje a po prostu chciał mnie naciągnąc na najwyższy abonament - o to chodzi chyba tobie. Bo mnie się wydaje że chodzi o to bym ja - klient - był zadowolony a nie po pół roku miał przeświadczenie, że mnie oszukano i po prostu naciągnieto. Niestety 250 złotych bo twoje 200 jest przy załozeniu, że nie przekraczasz minut a jak naciągnieto cie w salonie na taniej w sieci era i strefę i jeszcze jedną znizke ale nie pamietam już która, tylko nie powiedziano, że te znizki obowiązuja po przekroczeniu minut w abonamencie.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-04-18 21:54
    Muszę napisać do ***jedrzeja albo ***klopsa , podobno da się to zrobić i żadna "reklama" , nie wyskakuje. *** wlo- tak chyba bedzie trzeba zrobić. Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-04-18 21:57
    Może , przejdzmy wszyscy do Heja ? Zero kłopotu z doborem abonamentów , pakietów , i innych szczegółów , nawet wap po CSD i internet tam jest. Zawsze można sobie poczytać Gol... ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-04-18 22:06
    *issa - skoro tak bardzo Ci przeszkadzają kobiece czesci ciała :) wyświetlające sie u góry strony,to zainstaluj sobie jakis,choćby darmowy,program do blokowania reklam.Ja mam zainstalowany firewall nortona z wbudowaną blokadą reklam.Dobra sprawa nic sie nie wyświetla i strona szybciej ię ładuje,żadne gówna nie wyskakują.
    0
  • Users Avatars Mini
    eranet pisze: 2004-04-18 22:10
    *** hansen dyskusja zbedna, bo nie wiem jak wygladala rozmowa, moze cie gość zapytał ile bedziesz potrzebowal minut na rozmowy? wiec jak odpowiedziales ze troche bedziesz gadal to co sie dziwisz, po drugie zapewne znasz ta technika sprzedazy, ze zaczynasz od wysokiej by bylo z czego spuścić...tym bardziej obaj nie wiemy jak wygladala rozmowa w drugim przypadku, taniej w sieci era jest bezplatna usluga, a reszte w dowolnej chwilii mozesz wylaczyc, wiec nie ma powodow do paniki...I jeszcze jedno, za to co mowi inni nie odpowiadam, za to co uslysza tez nie...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-04-18 23:27
    Żeby nie było , że jestem talibem , albo słuchaczem Radia Maryja , kobiece i męskie by mi się tak samo nie podobały... Jak najbardziej jestem zwolennikiem oglądania (pokazywania) kobiecego ciała , ale odpowiedniej osobie , w odpowiednim miejscu i o odpowiednim czasie. Innaczej staje się to beznadziejnym chamstwem. Wkurza mnie to , tym bardziej , że już to trochę trwa.Odpowiednie kroki , zostały właśnie przed chwilą podjęte.
    0
  • Users Avatars Mini
    eranet pisze: 2004-04-18 23:34
    ze też ja nie mam takich obrazków...trudno, pewnie będę musiał coś usunąć ze swojego kompa, odpowiednie kroki zostały właśnie przed chwilą podjęte...hehehe, miało byc o liście Rzepy, było o biznesmenie, kończy sie na "dupach"...
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2004-04-19 01:15
    ***hansen w sumie własnie o to mi chodziło...:) Ale ok, nie kontynuujmy już tego wątku, bo chyba nic więcej nie da się już powiedzieć...:))
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-04-19 01:22
    ***issa: juz Ci odpisuje ;) ale to wlasciwie do wszystkich. co do roznych obrazkow, reklam i pop-up w i-necie. kochane ludzie! zacznijcie wreszcie uzywac na co dzien przegladarki opera. jest szybsza, bezpieczniejsza (do e-bankow) i lepiej konfigurowalna niz Internet Explorer, ktory imho (i nie tylko ;) jest najwiejkszym szajsem z popularnych przegladarek ale wiekszosc uzytkownikow robi na tym bo sa zbyt leniwi lub sie boja uzyc czegos nowego (tak a propos tych gosci co to taryf nie moga zmienic ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-04-19 01:29
    cd. o operze... uzywanie IE moim zdaniem ma sens tylko jak ktos projektuje strony www i musi je przeciez zrobic tak by dobrze wygladaly na najpopularniejszej przegladarce (tak przy okazji: "jedzcie gowno, miliony much nie moga sie mylic" ;) opera ma tylko 1 feler: kiepsko sie drukuje, do tego faktycznie IE lub mozilla sa lepsze. ja w operze mam zablokowane obrazki, wczytuje mi tylko tekst (taka opcja jest na "pulpicie sterowania" na wierzchu, wiec w kazdej chwili mozna to zmienic i obrazki sie wczytaja). ma to ten plus, szczegolnie na modemie, ale tez pewnie na gprs-ie ze strona wazy 20KB a nie 100KB.
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-04-19 01:29
    inna sprawa ze juz od kilku miesiecy uzywam GOLu tylko w trybie test.gsmonline.pl (pisane bez www oczywiscie) i tu nie ma zadnych reklam i obrazkow. chodzi bez zarzutu tylko mojego adresu nie tlumaczy na literki jak siedze w pracy na dsl-u ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    miliard pisze: 2004-04-19 01:30
    ***wlo - jeżeli przekonujesz swoich znajomych do zmiany taryfy to doradź także i mnie. Mam taryfę PLUS MAX 50 ze stażem w sieci prawie 4 lata. Konsultanci w BOK, przedstawiciele w POS, a co gorsza także mój opiekun czy może lepiej powinno być doradca z uporem maniaka twierdzą, że NIE PRZYSŁUGUJE żaden profit za staż. Gdyby nie korzystniejsza cena sekundówek zmieniłbym na PLUS 60/100 bo mniej więcej na moim numerze wychodzi takie użycie.
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-04-19 01:32
    eee tam ***issa: nadinterpretacja z Twojej strony, zagladalem przed chwiola na pelny tryb GOLa i tam nie ma na reklamie zadnych posladkow tylko kawalek uda ;) no i te buty, nie ma co, wyuzdane ;))) pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-04-19 01:35
    ahhh, zapomnialem dodac ze opera ma cudowna funkcje , ktorej nawet dobra mozilla nie ma: "open only requested pop-ups" co znaczy ze blokuje wyskakujace okienka z wyjatkiem tych zazadanych przez uzytkownika czyli np. zdjec w portalu wyborczej, jak sie kliknie samemu to wyskoczy a jak robi to automat na serwerze to nie ;) huh, cud maszyna, nie?
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-04-19 01:44
    jesli sie ktos zdecyduje po moim nachalnym nawracaniu to proponuje jeszcze ustawic zeby przegladarka przedstawiala sie jako IE (niezly mezalians, ze sie tak wyraze) bo niestety wielu webmajstrow nawet powaznych firm robi www tak ze sie tylko na IE lub netscape/mozilli wyswietla (tak bylo do niedawna na stronach ery ;) ciezko mi pisac o innych plusach oery bo jest ich wiele (wiele paneli otwieranych na raz, zintergrowany program do poczty, mozliwosc ustalania wielkosci cache'u, domyslne zapisywanie www bez grafiki, itp itd...) wiekszosc z Was ma stale lacze wiec sciagniecie tego z sieci to pare minut, na slabsze komputery jest wersja bez javy, w trybie bezplatnym wyswietla mala reklame ale mozna sie przyzwyczaic w zamian za jakosc, ktora toto oferuje...
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-04-19 02:15
    przepraszam jeszcze za tak straszny "off topic" ale poniewaz *issa pytal, inni czasem krzycza o klopotach a i tak mialem do issy odpisac o tym wiec umiescilem tu zeby ew. chetni mogli skorzystac ;) pozdrawiam wszystkich ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-04-19 10:53
    miliard - no cóż Cimogę doradzić... Jeśli masz maxa to nie stety nie masz profitów za staż - dla konkretnego numeru jak w taryfach dla "fizycznych". U Ciebie liczy się całe konto - na koncie napewno mógłbyś dostać profity, jednak nie na numerze. No i dziwi mnie Twoje podejście - jeśli masz maxa to znaczy, że jest to co najmniej piąta karta na koncie - co z pozostałymi? Jeśli masz MAX 50 to rzeczywiście na Plus 60 nie bardzo Ci się opłaca... Nawet biorąc pod uwagę Plus Tobie - 50 minut za 65 złotych (z taktowaniem 1/1) i droższa minuta po wykorzystaniu abonamentowych, ale z kolei z pakietami po 50/67 groszy. Natomiast jeśli dzwonisz więcej Plus 100 jest idealna - za 80 złotych 80 minut taktowanych 1/1, te esemesy (aż 50), pakiety... To tak jak w przypadku mojej żony - Plus 20 to nieco za mało (30 zł za 20 minut i 10 esemesów), ale już Plus 40 to nieco za dużo.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-04-19 10:53
    Jednak za 10 zł więcej ma dokładnie dwa razy więcej - 40 minut i 20 esemesów - i jest to warte tych 10 złotych, mimo, że istnieje niebezpieczeństwo, że może nie wykorzystać. Nawet pakiet się w niższym abonamencie nie opłaca... Na szczęście system przechodzenia jest na tyle dobry, że jeszcze nie traci tych abonamentowych zasobów :-) Że niby można więcej dzwonić? Można, tylko na siłę? To nienormalne przecież - telefon jest po to by z niego korzystać tak jak się potrzebuje, a taryfę dobiera się do tych potrzeb - optymalną - nie zawsze najlepszą, bo mimo dużych możliwości "konfiguracji" pole manewru przy systemie minut abonamentowych jest niestety ograniczone. Już to lepiej przy pakietach kwotowych wygląda, a najlepiej przy "gołym" (issa - a propos... ;-)) abonamencie i płatności za tyle ile się wydzwoni. Chociaż dla wielu (w tym już także dla mnie) obecny system system się sprawdza - jesli nie ma nadzwyczajnych zdarzeń, wiem czego się spodziewać na rachunku - to też ważne.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-04-19 10:58
    Jeśli masz 4-letni staż, masz koszty jak na Plus 60/100 (czyli ok. 65/80 zł - co daje odpowiednią ileść minut w MAX 50 - po 1 zł tam chyba jest minuta?) wg mnie weź Plus 100 - oczywiście, jak policzyłem z taktowaniem 1/1. Do tego w "razie czego" co jakiś czas np. duży pakiecik do Plusa - można wziąć raz i jest do wykorzystania przez 4 okresy rozliczeniowe. Naprawdę są duże możliwości :-) Zastanawia mnie tylko jak zadysponujesz pozostałe karty? Chyba, że nie masz na nich taryf biznesowych?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-04-19 15:45
    Cześć ***klops , właśnie sobie ściągnąłem. :-) I dziękuję za wszelkie info i pomoc oficjalną i nieoficjalną. Pozdrawiam. :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-04-19 15:51
    Przed chwilą wypaliłem płytkę i zabieram sobie to , na drugi komputer także. Koniec ze spamem !
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-04-19 22:56
    No to sie mogą tym chlubić!
    0
  • Users Avatars Mini
    miliard pisze: 2004-04-20 17:21
    Dzięki ***wlo za zainteresowanie tematem. Tak jak napisałeś, + 100 jest trochę za duży więc musiał bym dzwonić na siłę. Tym bardziej, że ostatnio staram się oszczędzać i za dużo nie gadać. Poza tym punkty 5+ przeznaczam na pakiety sms-ów więc chyba narazie MAX 50 jest taryfą optymalną. A co do pozostałych kart: 2 x MAX 50, 2 x MAX 30, 1 x PLUS 20, 1 x PLUS 200. Każdy sobie dobiera taryfy najbardziej odpowiednie i chyba optymalne. Pozdro.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-04-20 18:25
    miliard - no to rzeczywiście masz pole do manewru niezłe... ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-04-20 18:26
    Ja niestety nie mam takiego wyboru taryf :-(
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: