Orange w kampanii nju mobile wykorzystał format MR.PIPIK należący do australijskiej firmy Squid. Filmy z tą postacią były już nagradzane na festiwalach filmów rysunkowych.
Na zabawnym profilu MR.PIPIKA na Facebooku opublikowano informację, że firma Squid udzieliła praw do tej postaci polskiemu operatorowi. Wcześniej MR.PIPIK chciał zostać premierem Australii :-)
MR.PIPIK: I am sad (and v happy at the same time buk boooooooooo!) to announce that i have left politics, changed colour and learnt polish. everyone has to eat!
Autorem kampanii jest firma Ogilvy & Mather. To właśnie ta agencja wykupiła dla Orange (PTK Centertel) licencję do postaci MR.PIPIKA.
Za koncepcję, nazwę, logo i cały brandbook nowej marki nju mobile odpowiadała agencja reklamowa Good. z grupy K2.
Informacje dotyczące oferty i kampanii reklamowej nju mobile znajdują się tutaj
Pierwsze informacje o wprowadzeniu nowej marki do Polski znajdują się tutaj