W święta były duże problemy z ramką ZOOM.ME

Newsy
Opinie: 10

Jeśli lubisz nasze newsy to polub także nasz profil na Facebooku - KLIKNIJ TUTAJ

Firma GOCLEVER podała, że w okresie świąt (24-26 grudnia) użytkownicy ramek ZOOM.ME wysłali na nie 50 tys. zdjęć.

Firma przyznaje jednak, że niestety, w tym samym czasie, wielu użytkownikom nie udało się wysłać zdjęć. Miały również miejsce inne trudności z funkcjonowaniem aplikacji nadajników i ekranów ZOOM.ME.

GOCLEVER twierdzi, że większość utrudnień udało się już wyeliminować. Producent przypomina, że ramka powinna mieć najnowsze oprogramowanie. ZOOM.ME ma system autoaktualizacji, ale warto samodzielnie sprawdzić, czy najnowsze oprogramowanie rzeczywiście jest pobrane do pamięci tego urządzenia.

Nasz test ramki ZOOM.ME znajduje się tutaj

Opinie:

Opinie archiwalne (10):

Komentuj

Komentarze / 10

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    pabloki pisze: 2014-12-30 17:43
    jej a ponoć to taki fajny gadżet a tu klapa.
    2
  • Users Avatars Mini
    vI88 pisze: 2014-12-30 18:47
    JAK WIDAC TO KUPA A NIE RAMKA
    2
  • Users Avatars Mini
    Prawda pisze: 2014-12-31 09:44
    BUUUAAHHHHHHH ........... Producent przypomina, że ramka powinna mieć najnowsze oprogramowanie. ZOOM.ME ma system autoaktualizacji, ale warto samodzielnie sprawdzić, czy najnowsze oprogramowanie rzeczywiście jest pobrane do pamięci tego urządzenia.
    3
  • Users Avatars Mini
    Pomag pisze: 2014-12-31 09:49
    Podobno już naprawili, a sam nie miałem takiego problemu... Wszystko rodzicom się dosyłało i dochodziło, problemów nie zauważyłem.
    3
  • Users Avatars Mini
    tmcd pisze: 2014-12-31 09:58
    Naprawdę ktoś to kupuje?
    1
  • Users Avatars Mini
    mm pisze: 2014-12-31 10:58
    @tmcd Chyba nie za dużo ludzi. Jeżewski przez całe Święta wysłano 50 tyś. zdjęć. A że był to nowy gadżet na prezent to myślę że spokojnie można policzyć po 10 zdjęć na ramkę. Wychodzi jakoś 5 000 ramek. Jak na zapowiadany cud biznesu to chyba nie za dużo...
    2
  • Users Avatars Mini
    J pisze: 2014-12-31 13:56
    powiem babci (bo chyba to jest target tego produktu) że producent przypomina że ramka musi mieć aktualne oprogramowanie :-)
    6
  • Users Avatars Mini
    ass pisze: 2015-01-02 22:25
    dobre...wiedzą ile zdjęć przesłano to pewnie i jeszcze mają kopie na wszelki wypadek :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Alicja Kańczucka pisze: 2016-12-20 09:00
    W ogóle nie mogę przesłać zdjęcia, brak serwera. Po co to sprzedają?
    0
  • Users Avatars Mini
    Marcin pisze: 2017-04-18 15:42
    Przed zakupem czytałem o problemie ale podobno od nowego roku jest nowe oprogramowanie. U mnie ramka działa bardzo dobrze.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: