Zwrotny SMS Premium w sieci Plus GSM

Newsy
Żródło: Plus GSM
Opinie: 49

Plus GSM udostępnił swoim klientom usługę Zwrotny SMS Premium. Korzystać z niej mogą zarówno abonenci, jak i użytkownicy usług przedpłaconych.

Usługa Zwrotny SMS Premium umożliwia subskrypcję serwisów informacyjnych lub rozrywkowych opartych na wiadomościach tekstowych. W usłudze tej subskrypcje nie wygasają po określonym czasie, np. w okresie miesiąca, a częstotliwość przesyłanych informacji może zmieniać się w czasie. Płatność następuje w momencie odbioru wiadomości SMS. Dzięki takiemu rozwiązaniu klient ma gwarancję naliczenia opłaty za usługę dostarczoną, a nie za usługę zamówioną. 

Zwrotny SMS Premium zapewnia możliwość swobodnej rezygnacji z usługi oraz ponownej jej aktywacji w dogodnym dla klienta terminie.

Opinie:

Opinie archiwalne (49):

Komentuj

Komentarze / 49

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    fazafm.com pisze: 2005-07-29 16:48
    jak zarobic na abonentach :) czesc 1067 heheeh no wymyslalaja rozne sposoby :)
    0
  • Users Avatars Mini
    tele-ekspert pisze: 2005-07-29 16:48
    e tam...
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2005-07-29 16:52
    ale kretyńskie rozwiązanie:P a jak któ komuś "na złość" zamówi jakiś serwis?? Bez sensu:/
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2005-07-29 16:56
    He he... klient zapomni wyłączyć , a my przyślemy sms i doliczymy do rachunku ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    zawiasa pisze: 2005-07-29 17:00
    W momencie odbioru czy odczytania wiadomości?
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinb pisze: 2005-07-29 17:01
    Witam, pomóżcie: w której sieci pre-paid jest możliwośc wyboru np. 1-go numeru w tej samej sieci i telefonowania za bardzo niską cenę?
    0
  • Users Avatars Mini
    lukaszg pisze: 2005-07-29 17:10
    chyba w kazdym prepaidzie masz znizke do swojej sieci... Uwazaj tylko na simplusa bo tam pewnie licza jak za normalne polaczenie a potem zwracaja nadplate. W samych swoich 24gr/min - chyba najtaniej
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinb pisze: 2005-07-29 17:13
    a w POPie albo J.I. na karte jest cos takiego? (ale najlepiej bez zadnych specjalnych pakietow)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-29 17:16
    I znowu... Nikt regulaminu nie przeczytał, a już są zastrzeżenia. Że ktoś może uruchomić... Może? Nie - nie możę. Chyba, że komuś dasz swój telefon - ale to tak jakbyć dał nie wiem - samochód - robisz to na własną odpowiedzialność - bo przecież takie zamówienie kosztuje tyle co standardowy esemes, a ten informacyjny 50 groszy netto, a godzina rozmowy znacznie więcej. Klient zapomni wyłączyć... Zapomnij zamknąć kran w łazience albo zapomnij zamknąć drzwi w domu i pojedź na wakacje... Za to oczywiście kto inny odpowiada - nie Ty... zwiasa - odbioru. Telefon nie zwraca informcji, że użytkownik przeczytał - bo nawet jeśli otworzy informację, nie oznacza, że przeczyta. A nie są to esemesy klasy zerowej by nie zapisywały się w książce odbiorczej. Dziwne, ze GOL pełnego regulaminu usługi nie zamieścił jak zwykle... No i termin!! Ja to w mailingu już z tydzień temu miałem ;-) Chyba...
    0
  • Users Avatars Mini
    edek pisze: 2005-07-29 17:19
    no czyli jak taki user zamowi sobie serwis SMS typu "wiadomosci z kraju", to zamiast np. 5 smsow moze otrzymac 50 smsow, jesli dzien bedzie obfity w wydarzenia...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-29 17:20
    marcinb - w Plusie (w abonamencie i pre-paidzie) nie ma czegoś takiego jak wybrany numer. Natomiast Jeśli 30 złotych miesięcznie to nie jest dla Ciebie dużo, wybierz abonament Ery - w Komforcie masz tam wybrany numer za darmo (to znaczy za darmo masz 2000 minut w okresie).
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-29 17:21
    edek - no po prostu mnie rozbrajacie... Przeczytajcie regulamin :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    WeBeR pisze: 2005-07-29 17:21
    *marcinb : Nie ma coś takiego w PoPie ani JINK tlko są pakiety obnizające koszty do całej sieci
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-29 17:22
    Klient otrzymując Wiadomość SMS Potwierdzającą Uruchomienie Serwisu zostanie poinformowany w treści tej wiadomości w szczególności o: wysokości opłaty za otrzymanie każdej wiadomości SMS z Serwisu częstotliwości przesyłania wiadomości SMS z Serwisu miejscu w którym mogą zapoznać się z treścią Regulaminu Korzystania z Serwisu
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-29 17:23
    Redaktorzy!! Apel!! Regulamin nie jest długi - podajcie go!!
    0
  • Users Avatars Mini
    mateo pisze: 2005-07-29 17:31
    Byłbym za podaniem linka do regulaminu, a nie regulaminu, bo wklejanie tutaj takich rzeczy wielu męczy i powoduje niechęć do czytania całych newsów.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-29 17:56
    mateo - no może by coś pomogło... Bo jak czytam o "przypadkowych" 50 esemesach to... ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    przemopk pisze: 2005-07-29 18:05
    wlo*-tak nie końca bo furtkę sobie zostawili, więc *edek* też rację....
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinb pisze: 2005-07-29 18:11
    @wlo: ta druga 'wybrana' osoba jest w Idei, ppewnie te 2000 minut w Erze jest tylko w tej sieci? (dzięki za wcześniejszą odpowiedź)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-29 18:17
    marcinb - no tak... przemopk - jaką furtkę? Ja, o ile pamiętram, widziałem w regulaminie wręcz dni tygodnia podane, w które będą przychodzić te esemesy!!
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinb pisze: 2005-07-29 18:20
    poza tym... idea ma najlepszą internetową bramkę sms... wolę zostać tutaj.
    0
  • Users Avatars Mini
    przemopk pisze: 2005-07-29 18:24
    a chociażby ten zapis "....subskrypcje nie wygasają po określonym czasie np. w okresie miesiąca, a częstotliwość przesyłanych informacji może zmieniać się w czasie...". Następny kwiatek z tych regulaminów "...Opłata za aktywacje i deaktywację usługi – wysłanie SMSa na podany numer usługi - jest taka sama jak za wysłanie zwykłej wiadomości SMS, zgodnie z wybranym przez Klienta planem taryfowym." a drugim "...6. Wysłanie przez Abonenta SMS-a Inicjującego oraz SMS-a Dezaktywującego są dla Abonenta bezpłatne"
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2005-07-29 19:08
    nie dla mnie
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2005-07-29 19:15
    heh zawsze to łatwiej wysłać "przez pomyłkę" 50 sms-ów jak się jest operatorem niż jak się jest użytkownikiem. A wszystko oczywiście "w trosce o nasz komfort".
    0
  • Users Avatars Mini
    mateo pisze: 2005-07-29 21:50
    wlo: :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-07-29 22:03
    marcinb- taa, zwłaszcza darmową z reklamami :-) Wolę już normalą Plusa, email2smsy czy Miasto Plusa :-) Tak pozatym to gorąco jak... :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    EB_04' pisze: 2005-07-30 00:45
    marcinb w simplusie masz w taryfie Team 7 mozliwosc wyboru 7 osob do ktorych polaczenia masz po 39 gr a sms po 1 gr W taryfie happy masz pakiety i polaczenia wew sieci i na stacjonarne po 25 grosze . lukaszg nie do konca masz racje bo jesli uruchomisz sobie usluge dostepny limit to aktualizuje Ci jonto w czasie rzeczywistym...
    0
  • Users Avatars Mini
    preeem pisze: 2005-07-30 01:07
    Uwaga! Pakiety w Tak Tak-u zostały przedłużone do 6 stycznia 2006 roku. :D Informacja podana dzisiaj przez Ere na ich stronie www. :)))))
    0
  • Users Avatars Mini
    preeem pisze: 2005-07-30 01:12
    Poprawka do 8 stycznia 2006 roku. Moj blad. Sorki. ;) :D
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinb pisze: 2005-07-30 09:43
    @EB_o4': chodzi mi o osobę która ma telefon w Idei
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinb pisze: 2005-07-30 09:54
    @pajorro: tylko ja wysyłam najczęsciej do Idei :-) MiastoPlusa niestety zablokowali na innych operatprów oprócz +. Chyba że kupi się 'kredyty' czy jakieś inne ustrojstwo z tego co pamiętam... Ty pewnie jesteś bardziej w temacie - tą bramkę już nie używam od czasu tej blokady.
    0
  • Users Avatars Mini
    Andi-fks pisze: 2005-07-30 11:08
    Kolejny bajer za który kasa się zwiększy...
    0
  • Users Avatars Mini
    neko pisze: 2005-07-30 11:28
    marcinb...jeśli ta wybrana osoba jest w idei i nie moze zmienić opa to w takim razie chyba oczywiste jest ze ten drugi prepaid tez musi byc w idei.a jesli chodzi o smsy to najbardziej przystepny jest plus bo bez problemu idą smsy z gg albo tlena, bez wpisywania jakiegos durnego tekstu czy "jakiegoś innego ustrojstwa"
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinb pisze: 2005-07-30 11:53
    bramka plusa ma limity
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-07-30 12:18
    Właśnie- ja wysyłam do Plusa smsy z GG, chyba że jak się rozpisze (np. w smsie do issy ;-)) to z Miasta Plusa :-))
    0
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2005-07-30 13:24
    A CZY KTOS ZAMAWIAL NEVSY Z GOLA. JA TAK I LIPA
    0
  • Users Avatars Mini
    Andi-fks pisze: 2005-07-30 14:13
    Do Plusa wkurzają mnie limity - badziew...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-30 17:58
    Andi-fks - a gdziue nie ma limitów?
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2005-07-30 19:31
    a tymczasem - odnośnie limitów w Plusie i żeby wlo nie nudził się w weekend - www.skocz.pl/mazy3
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-30 19:57
    Grzegorz Z. - no i?? Zgadzam się, że klient nie ponosi odpowiedzialności za to, że "system" umożliwiał realizowanie jakichkolwiek połączeń przy braku środków na koncie. To ewidentna wina operatora.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-30 20:07
    Sam bym awanturę zrobił, gdyby mi sie przytrafło coś podobnego. Regulamin wyraźnie mówi co to jest limit - kwota UMOZLIWIAJĄCA, wartość konta - limit do wykorzystania oraz to co się dziej jeśli wartość się kończy - następuje zawieszenie świadczenia usług. Sprawa jest ewidentna. Oprerator nie zadbał o swoje intersy. Natomiast jeśli oczywiście użytkownik wiedział (co pewnie będzie trudne do udowodnienia, chociaż tego nie jestem pewien - zależy jak długo miało to miejsce, należałoby sprawdzić, czy użytkownik sprawdzał stan konta) o tym, że jest w debecie, świadomie wykorzystywał to czego nie powinien (bo tutaj zastanawia, że nie zdiwiło go, że ma zablokowane połączenia głosowe i esemesy a nie WAP). Od razu mi przychodzi na myśl np. przypadek, kiedy kasierka w banku się pomyli przy wypłacie gotówki o rząd wielkości albo bankomat wypłaci więcej niż powinien (chociaż to drugie raczej się nie zdarza - mi przynajmniej na kilka tysięcy taki operacji się nie zdarzyło).
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-30 20:12
    Sprawa z jednej strony ewidentna, z drugiej wchodzą inne przepisy. Tylko pozostaje kwestia czy mimo braku zabezpieczenia (z niewiadomych przyczyn - na telefon nie ma co zwalać bo rzeczywiście nie on blokuje, ale i nie on podaje stan konta) użytkownik może naruszać umowę - oczywiście jeśli zostanie udowodnione, że zdawał sobie sprawę z tego, że nie ma środków na koncie i robi to nie na swój koszt a na koszt operatora. Sąd pewnie w sposób niezawisły to rozstrzygnie. A UOKiK oraz inne organy nakażą operatorowi(om) ściślejszą kontrolę kont użytkowników usług przedpłąconych. Jeśli do sądu sprawa trafi, zapewne skończy się ugodą i odstąpieniem od żądania zapłaty. A nerwy użytkownika? Myśle, że jednak wiedział (przynajmniej dzieciak) co jest grane i po prostu chciał być cwany ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-30 20:16
    Aha! w sprawie tych powoływanych terminów z regulaminu mogę się mylić co do brzmienia, ale nie znam tego regulaminu - tyle co rzuciłem na niego okiem... Opieram się na regulaminie simplusa, bo nie sądzę by sie w tym zakresie różniły. Tak więc proszę, nie róbcie z tego awanrury, bo myślę, że dużej pomyłki nie ma - meritum na pewno jest to samo ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    zawiasa pisze: 2005-07-30 21:33
    NUUUDY NA GOLu. Wracam do gry w Silent Hunter III.
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2005-07-30 23:45
    no pewnie że nie ma dużej pomyłki - w Polkomtelu takowe się przecież nie zdarzają, no chyba że jego klientom ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2005-07-31 00:05
    a tak w ogóle to jaka jest idea "miksów"? Żeby właśnie móc kontrolować wydatki! I nie ma to polegać, że to ja na karteczce sobie piszę ile dzwoniłem, tylko operator ma pilnować, żebym nie przekroczył miesięcznej zadeklarowanej kwoty. I jeśli chcę wydać więcej, to wcześniej doładowywuję konto. Plus żenująco dał d**y. Który raz z rzędu? Niech im "Wyborcza" robi smrodek co tydzień, klientom Polkomtela to tylko na dobre wyjdzie.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-31 12:57
    Grzegorz Z. - dokładnie... To jest traktowane jako abonamentowa usługa tylko dlatego, że jest zawierana umowa (o świadczenie usług) na określoną ilość doładowań. Poza tym jest to czysty pre-paid. To ile razy Plus dał d... to mozemy się tylko domyślać. "Mówi się" tylko o sprawach nagłaśnianych, albo takich, o których piszą nawiedzeni na swoich stronach. Podobnych spraw jest całe mnóstwo u wszystkich operatorów. Znam przypadek firmy, która wygrała proces z operatorem, którego przedstawiciel gwarantował zasięg w miejscu lokalizacji firmy (chodziło o kilkanaście co najmniej aktywacji). Nie było zasięgu, pozwali więc operatora że nie wywiązuje się z umowy ("pole" było tylko w kilku miejscach na zewnątrz firmy) i wygrali. Podobnie kilku pracowników tej firmy kupiło prywatnie telefony (część miała służbowe, część prywatne i firma pokrywała część kosztów) i także wygrali mimo, że zmuszeni byli indywidualnie skarżyć operatora.
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzechotnik pisze: 2005-07-31 23:48
    dno - to pisałem ja - Grzechotnik
    0
  • Users Avatars Mini
    _pioter_ pisze: 2005-08-01 10:43
    a mi się podoba ta usługa!!!
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: