Plus zaprezentował dziś oficjalnie swoją nową komunikację marketingową i zmiany w ofercie. Informacja jest stale aktualizowana! Mamy pełny zapis tej konferencji!
Pełny zapis dzisiejszej konferencji prasowej:
Reklamy:
8 maja Plus rozpoczął pierwszy etap nowej kampanii marketingowej. Szczegóły na ten temat przeczytacie tutaj.
Oferta abonamentowa dla klientów indywidualnych pozostanie bez zmian. W ofercie z telefonami nadal dostępne będą taryfy LTE i sLTE. Nowością są dwa nowe urządzenia dodane do promocji Huawei P8 i Parrot AR Drone 2.0 Power Edition. W promocji "tylko sim" i "na raty" zmieniono nazwę taryf z sLTE na JA+. Warunki promocji pozostały bez zmian.
Oferta Mix również pozostanie bez zmian. Modyfikacji ulegną tylko nazwy promocji. Od jutra dostępne będą promocje o nazwach: "Ja + Mix bez końca”, „Ja + Mix bez końca Elastyczna” i „Ja + Mix bez końca tylko SIM”.
Natomiast w ofercie dla małych firm (segment SOHO) wprowadzono nowe smartfony: HTC Desire 620 LTE, Huawei P8 LTE, Huawei P8 Lite LTE Dual SIM i Huawei Y635 LTE. Modele te są dostępne w niezmienionych promocjach „Nowa ekonomiczna oferta dla firm" i „Nowa profesjonalna oferta dla firm” z taryfami Progres Plus.
W segmencie prepaid od 19 maja dostępne będą nowe oferty na kartę pod nazwami JA+ NA KARTĘ bez limitu i JA+ INTERNET NA KARTĘ.
W ofercie JA+ NA KARTĘ bez limitu dostępne będą następujące usługi:
W ofercie JA+ INTERNET NA KARTĘ dostępne będą:
Nowa usługa IPLA składa się z 3 tematycznych pakietów
Kampania promocyjna:
Za zmiany w ofercie odpowiada:
Justyna Kulka, wcześniej w sieci PLAY
Za nową komunikację:
Karina Jakóbiak-Kapusta, wcześniej w PTK Centertel i Cyfrowym Polsacie
Katarzyna Wyszomirska-Wierczewska, kiedyś prezenterka i rzecznik prasowy Polsatu
Za całość działań marketingowych:
Jarosław Drabarek, wcześniej Saturn Holding
Oficjalny komunikat prasowy:
Ja+ nowe możliwości to nowe strategiczne podejście Plusa do relacji z klientami. Nowe możliwości są wielowymiarowe i oznaczają, że Plus będzie je realizował w wielu obszarach: ofertowym, technologicznym, a także komunikacyjnym.
Już teraz startuje więc całkowicie nowa platforma komunikacyjna, która będzie wspierała oferty Plusa w każdym istotnym segmencie rynku. Nowe pozycjonowanie, nowe kolory, nowe twarze, nowe możliwości. A do tego atrakcyjne oferty, stawiające w centrum zainteresowań potrzeby klientów.
Plus dzisiaj
Plus jest dzisiaj częścią Grupy Polsat - największego dostawcy zintegrowanych usług multimedialnych i lidera na rynku mediów i telekomunikacji w Polsce. Celem Grupy jest tworzenie i dostarczanie najatrakcyjniejszych treści telewizyjnych, produktów telekomunikacyjnych oraz innych usług dla domu, klientów indywidualnych i biznesowych przy użyciu najlepszych i najnowocześniejszych technologii.
Pierwszym etapem realizacji tej strategii było wprowadzenie programu SmartDom, który jest dzisiaj ogromnym sukcesem – ponad 700 tysięcy użytkowników i ponad 2,17 mln usług.
Drugim etapem było wprowadzenie na rynek nowej marki telekomunikacyjnej dla młodych - Plusha.
Teraz przyszedł czas na realizację kolejnego etapu i nową strategię dla głównej marki telekomunikacyjnej – Plus - w relacjach z klientami i otoczeniem rynkowym. Plus zmienia się odpowiadając na potrzeby klientów i obecne trendy rynkowe.
Ja+ nowe możliwości
Nowe możliwości są wielowymiarowe i oznaczają, że Plus będzie realizował je w różnych obszarach:
- komunikacyjnym – nowa platforma komunikacyjna wprowadza i wspiera nowe oferty i pozycjonowanie marki Plus,
- ofertowym – nowe oferty są zbudowane pod kątem nowych potrzeb klienta wynikających z przenikania się różnych usług – rozmowy, smsy, mmsy, internet, wideo to tak naprawdę części składowe jednej usługi, jakiej potrzebuje niemal każdy klient,
-technologicznym – Plus jest liderem technologicznym, testuje i komercjalizuje nowe rozwiązania - największy zasięg LTE, HD Voice, udanie przeprowadzone testy eMBMS i VoLTE, a dla klienta dostarcza nowe rozwiązania i technologie w prosty i intuicyjny w użyciu sposób.
Nowy Plus. Nowe pozycjonowanie
Nowa komunikacja kierowana jest przede wszystkim do osób, które chcą zaspokajać ciekawość i głód wiedzy, szukających kompleksowych rozwiązań, łączących telekomunikację z rozrywką.
Plus to operator, który daje niegraniczone możliwości w świecie telekomunikacji i szeroko rozumianej rozrywki . To operator „z którym nigdy się nie nudzę”, „ciągle mnie zaskakuje”, który „zaspokaja moją ciekawość” oraz „niweluje wszelkie moje obawy i przełamuje bariery”. Wreszcie – operator, który „daje tak wiele za tak niewiele”, czyli „operator dla mnie”.
Nowa platforma komunikacyjna - Ja+ nowe możliwości
Nowa platforma jest zobrazowaniem głównej myśli strategicznej stojącej za „nowym Plusem” i za możliwościami, które oferuje. W centrum komunikacji jest zawsze indywidualny konsument, jego potrzeby pasje, a Plus jako operator dodaje Nowe Możliwości – atrakcyjne oferty, przyjazne proste, intuicyjne i niwelujące wszelkie bariery technologie oraz dopasowaną do tego komunikację.
Ja+ nowe możliwości to obietnica marki, która:
+ stawia człowieka w centrum,
+ koncentruje się na prawdziwych ludziach, z ich potrzebami, emocjami, pasjami,
+ rozumie potrzebę indywidualizacji świata swoich klientów - daje im to, czego oczekują – łączy świat telekomunikacji z szeroko rozumianą rozrywką.
JA+ oznacza również możliwość dodawania, łączenia wielu elementów. Zapowiada dodatkowe korzyści, wartości, okazje i umiejętności.
„JA+ to mój świat powiększony o nowe możliwości. – mówi Katarzyna Wyszomirska-Wierczewska, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w Plusie i Cyfrowy Polsacie – „Nowa platforma komunikacyjna wyraźnie pokazuje osobowość marki: nowoczesną, bez ograniczeń, radosną, witalną i na czasie. Młodzi ludzie z naszych spotów to indywidualiści, znający swoją wartość, posiadający pasje i pragnienia, a z Plusem ich świat nabiera jeszcze więcej możliwości – wprost na wyciagnięcie ręki”.
Nowa platforma to nie tylko bohaterowie i ich pasje czy historie ale także zabawa kolorami – została wprowadzona cała paleta barw, aby uwidocznić, że tak jak potrzeby każdego klienta są inne, tak Plus ma cały wachlarz ofert dopasowanych do tych potrzeb. Świeża, innowacyjna, dynamiczna marka nie ogranicza się tylko do jednego koloru. Zmienia się również identyfikacja wizualna samej marki - Plus odchodzi od kolorowego logotypu na rzecz monochromatycznego logo występującego na różnych tłach.
Oferta bez końca
Wraz z nową komunikacją marketingową startują nowe odsłony ofert – abonamentowej, internetowej, oraz prepaidowej, zarówno głosowej, jak i Plus internet na kartę, pod wspólnym szyldem – JA+.
„Oferty Plusa dają nieograniczone możliwości, dlatego ich wspólnym mianownikiem jest hasło „bez końca”. – mówi Justyna Kulka, Dyrektor Departamentu Zarządzania Ofertą w Plusie i Cyfrowym Polsacie. – „Nasze oferty pozwalają klientom rozmawiać bez limitów, SMS-ować, dają pełen komfort wykorzystywania Internetu LTE zarówno w domu, jak i poza nim. To nie tylko komfortowa możliwość pozostawania w stałym kontakcie z bliskimi, ale także wygodne narzędzie pracy.”
JA+ Abonament
JA+ Abonament daje każdemu klientowi nieograniczone możliwości, to:
Abonament MNP z e-fakturą w ofercie ratalnej lub bez telefonu |
29,99 zł |
49,99 zł |
69,99 zł |
79,99 zł |
|
Abonament w smartDOM |
- - - |
24,99 zł |
34,99 zł |
39,99 zł |
|
Rozmowy do wszystkich sieci komórkowych |
Bez limitu |
||||
Rozmowy z numerami stacjonarnymi |
Bez limitu (0 zł 1 m-c, potem 10 zł/m-c) |
Bez limitu |
|||
SMS-y i MMS-y |
300 SMS-ów 4,99 zł/m-c (usługa jako opcja) |
Bez limitu |
|||
Internet |
1 GB |
2 GB |
5 GB |
6 GB |
|
Pakiet roamingowy w UE na rozmowy, SMS-y i MMS-y |
- - - |
120 |
|||
Pakiet danych w UE |
Pakiet Atlantycki 100 MB za 15 zł/m-c (usługa opcjonalna) |
150 MB |
JA+ LTE
JA+ LTE to superszybki Internet, idealny zarówno dla domu, jak i poza nim:
Taryfa |
JA+ LTE 15 GB |
JA+ LTE 25 GB |
JA+ LTE 50 GB |
JA+ LTE 75 GB |
JA+ LTE 100 GB |
Pakiety |
15 GB |
25 GB |
50 GB |
75 GB |
100 GB |
Abonament ze sprzętem |
39,99 zł |
59,99 zł |
79,99 zł |
99,99 zł |
109,99 zł |
Abonament ze sprzętem w smartDOM |
--- |
35 zł |
55 zł |
75 zł |
85zł |
Abonament Tylko SIM |
29,99 zł |
49,99 zł |
69,99 zł |
89,99 zł |
99,99 zł |
Abonament Tylko SIM w smartDOM |
--- |
25 zł |
45 zł |
65 zł |
75 zł |
LTE Bez Końca |
----- |
10 zł miesięcznie |
|||
Pakiet Nocny 200 GB 01.00 - 08.00 |
---- |
2,90 zł miesięcznie |
JA+ Na Kartę
JA+ Na Kartę to oferta, która ciągle zaskakuje klienta i w której zawsze znajdzie on coś dla siebie:
|
Do wszystkich w sieci Plus |
Do wszystkich sieci komórkowych |
||
Rozmowy |
Bez limitu w sieci Plus |
Do wszystkich sieci bez limitu |
||
SMS-y |
|
|
Bez limitu |
|
Internet |
|
|
|
1 GB |
Ile to kosztuje? |
za 0 zł do każdego doładowania |
25 zł / 30 dni |
30 zł / 30 dni |
35 zł / 30 dni |
JA+ Internet na Kartę
JA+ Internet na Kartę to superszybki Internet, idealny do tabletu lub laptopa:
Doładowania i ważność konta JA+ Internet na Kartę |
||
|
Pakiety z premią na starterze |
Ważność konta |
10 zł |
1 GB |
7 dni |
20 zł |
4 GB |
14 dni |
30 zł |
6 GB |
30 dni |
50 zł |
12 GB |
60 dni |
100 zł |
36 GB |
120 dni |
150 zł |
36 GB |
365 dni |
JA+ Firma
JA+ Firma to oferta dopasowana do potrzeb klienta i potrzeb jego firmy:
Abonament MNP bez telefonu z e-fakturą |
- - - |
29 zł (35,67 z VAT)
|
49 zł 60,27 z VAT) |
69 zł (84,87 z VAT) |
|
Abonament MNP z telefonem z e-fakturą |
39 zł (47,97 z VAT) |
49 zł (60,27 z VAT) |
69 zł (84,87 z VAT) |
89 zł (109,47 z VAT) |
|
Rozmowy do wszystkich sieci komórkowych i stacjonarnych |
Bez limitu |
||||
SMS-y i MMS-y |
Bez limitu 5 zł/m-c (6,15 zł z VAT) |
Bez limitu |
|||
Internet |
1 GB (0 zł 1 m-c, potem 10 zł (12,30 zł z VAT) |
2 GB |
3 GB |
||
Połączenia odebrane w UE |
- - - |
Bez limitu |
|||
Połączenia międzynarodowe do UE |
- - - |
100 min. |
200 min. |
||
Połączenia w UE |
|
200 min. |
JA+ MIX
JA+ MIX to dynamiczna oferta, która zawsze dopasowuje się do potrzeb klienta:
Kwota doładowania |
30 zł |
40 zł |
50 zł |
60 zł |
Rozmowy w sieci |
300 minut |
Bez limitu |
||
Rozmowy do wszystkich sieci komórkowych |
||||
SMS-y |
- - - |
Bez limitu |
||
Pakiet Internet |
- - - |
1 GB |
||
Pozostaje z doładowania |
15 zł (można włączyć pakiet SMS-y bez limitu za 10 zł) |
5 zł |
Kampania
Plus rozpoczął nową komunikację marketingową od kampanii wprowadzającej, która trwała od 8 do 18 maja. Kolejną fazą, startującą 19 maja jest silna ogólnopolska kampania produktowa, wspierająca linie: Abonament, Prepaid, SOHO i Mix.
Za strategię i kreację odpowiada Agencja Scholz&Friends, za produkcję TFP, a za postprodukcję Lunapark. Spoty wyreżyserował Tim Nackashi.
Prezentacja:
Pełna prezentacja znajduje się w galerii zdjęć poniżej.
Zdjęcia z konferencji: