Huawei zaprezentował w Warszawie swoją nową serię Mate 10.
Na polskiej premierze urządzenia pokazano po raz pierwszy najnowszy spot reklamowy z Robertem Lewandowskim.
Kręcenie spotu reklamowego to dla mnie zawsze ekscytujące, a zarazem bardzo trudne wyzwanie. Moim zadaniem było nie tylko podkreślenie dynamicznego charakteru i inteligentnego oblicza smartfonu, ale równolegle – pokazanie historii o pokonywaniu własnych ograniczeń i dążeniu do perfekcji. Mam nadzieję, że historia zainspiruje odbiorców do nieustannego podążania drogą do mistrzostwa – powiedział obecny na gali Robert Lewandowski.
Emisja spotu rozpocznie się 20 listopada.
Cena Huawei Mate 10 Pro na polskim rynku to 3 499 zł, Mate 10 lite – 1 499 zł.
Dziś podano także polską cenę smartfonu Huawei Mate 10 Porsche Design z 6 GB RAM + 256 GB. Ten smartfon ma kosztować aż 5699 zł, czyli ma być w cenie iPhone X 256 GB.
Udział Huawei w rynku po III kw. jest oceniany przez GfK Polonia na 23% (w 2016 r. udział ten wynosił 22%). Oznacza to, że w tym roku Huawei przestał szybko pozyskiwać rynek. Zapewne jest to wynikiem dobrej sprzedaży w naszym kraju tanich smartfonów Xiaomi oraz tego, że Huawei stara się sprzedawać więcej droższych smartfonów, na których ma większą marżę.
Huawei jest zadowolony natomiast z tego, że rośnie w segmencie urządzeń w cenie 200+ euro. W tym segmencie udział chińskiego producenta w polskim rynku jest oceniany na 24%.
Nasze pierwsze wrażenia z korzystania z Huawei Mate 10 Pro znajdują się tutaj
Zapis wideo polskiej premiery:
Zdjęcia z imprezy na Stadionie Narodowym:
Galeria smartfonu Huawei Mate 10 Pro:
Wideo:
Inne informacje na temat serii Mate: