S10 w nowej kampanii #BędzieCoWspominać

Newsy
Dodaj opinię
Opinie: 0

#BędzieCoWspominać to nowa kampania Samsunga promująca serię Galaxy S10.

Zintegrowane działania prowadzone będą na łamach Glamour, Elle, National Geographic i National Geographic Traveller, w mediach społecznościowych ambasadorów akcji oraz w kanałach własnych marki.

Za kampanię odpowiada Marcin Garbarczyk, dyrektor ds. strategii i marketingu w Samsung Electronics Polska.

Kampania obejmuje działania digital, social i PR, prowadzone m.in. za pośrednictwem mediów wydawanych przez Burda International Polska (Glamour, Elle, National Geographic i National Geographic Traveller) oraz kanałów własnych marki.

Do współpracy w akcji zaproszono również ambasadorów, którzy na swoich kanałach social media będą wcielać w czyn ideę #BędzieCoWspominać, utrwalając warte zapamiętania momenty z wykorzystaniem smartfonów Galaxy S10:

  • Zofia Zborowska – aktorka, amatorka podróży i ekologii słynąca z nietuzinkowego poczucia humoru.
  • Busem przez Świat – para podróżników, Ola i Karol Lewandowscy, którzy zwiedzają świat podróżując charakterystycznym kolorowym busem.
  • Zuza Kołodziejczyk – modelka, zwyciężczyni 3 edycji programu Top Model.
  • Victor Borsuk – siedmiokrotny Mistrz Polski w kitesurfingu, fotograf, który lubi dzielić się tajnikami warsztatu ze swoją społecznością.

Kampania potrwa do listopada 2019 roku. Za realizację kampanii odpowiadają agencje VML, dfusion communication oraz Starcom. Za konceptem kreatywnym i ideą kampanii stoi agencja Leo Burnett.

Inne informacje o smartfonach serii Galaxy S10:

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: