#BędzieCoWspominać to nowa kampania Samsunga promująca serię Galaxy S10.
Zintegrowane działania prowadzone będą na łamach Glamour, Elle, National Geographic i National Geographic Traveller, w mediach społecznościowych ambasadorów akcji oraz w kanałach własnych marki.
Za kampanię odpowiada Marcin Garbarczyk, dyrektor ds. strategii i marketingu w Samsung Electronics Polska.
Kampania obejmuje działania digital, social i PR, prowadzone m.in. za pośrednictwem mediów wydawanych przez Burda International Polska (Glamour, Elle, National Geographic i National Geographic Traveller) oraz kanałów własnych marki.
Do współpracy w akcji zaproszono również ambasadorów, którzy na swoich kanałach social media będą wcielać w czyn ideę #BędzieCoWspominać, utrwalając warte zapamiętania momenty z wykorzystaniem smartfonów Galaxy S10:
Kampania potrwa do listopada 2019 roku. Za realizację kampanii odpowiadają agencje VML, dfusion communication oraz Starcom. Za konceptem kreatywnym i ideą kampanii stoi agencja Leo Burnett.