Klienci Orange zgłaszają uszkodzenia smartfonów średnio co 9,3 min

Newsy
Opinie: 0
Orange Smart Care

Klienci, którzy korzystają z usługi Orange Smart Care zgłaszają uszkodzenia smartfonów średnio co 9,3 min.

Od początku tego roku to już prawie 22 tys. zgłoszeń. 90 proc. dotyczy wyświetlacza.

Według badania firmy Kantar przeprowadzonego na zlecenie Digital Care:

  • 46% wszystkich użytkowników co najmniej raz doświadczyła uszkodzenia smartfona, z czego mniej niż połowa (43%) decyduje się na naprawę;
  • 45% uszkodzeń ma miejsce w domu;
  • 80% dotyczy zbitego wyświetlacza;
  • Koszty wymiany stłuczonego wyświetlacza czasami przekracza 70% ceny nowego smartfona.

Z Orange Smart Store w warszawskim Sezamie przed pandemią korzystało średnio 185 klientów miesięcznie, obecnie (okres od marca 2020 do kwietnia 2021) średnia to 104 klientów.

Inne informacje o usłudze Orange Smart Care:

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: