Tomson i Baron w nowej kampanii BLIKA

Newsy
Opinie: 0
„Żyj bardziej” – zachęcają Tomson i Baron w nowej kampanii BLIKA

Polski Standard Płatności, operator systemu płatności mobilnych BLIK wystartował z nową kampanią reklamową promującą korzyści, jakie daje użytkownikom usługa przelew na numer telefonu BLIK.

Bohaterami spotu zostali Tomson (Tomasz Lach) i Baron (Aleksander Milwiw-Baron) – członkowie zespołu Afromental i jurorzy popularnego programu The Voice of Poland.

Muzycy w ramach akcji skomponowali utwór „Żyj bardziej”. Ma on zachęcać osoby, które jeszcze nie korzystały z przelewu na telefon BLIK, do wypróbowania jego możliwości i doświadczenia korzyści, jakie ono oferuje.

Na potrzeby kampanii przygotowano – wprowadzający spot główny (30”), spoty   (4 x 15”) oraz 2 minutowy teledysk, który niebawem będzie można zobaczyć w internecie. Będą one emitowane w głównych stacjach telewizyjnych oraz kanałach tematycznych, w internecie oraz w mediach społecznościowych.

Za strategię komunikacji i kreację odpowiada agencja Change Serviceplan, która od kilku lat współpracuje z BLIKIEM. Spoty wyreżyserował Daniel Jaroszek, a produkcją zajęło się studio Film Produkcja. Media zaplanował i zakupił dom mediowy SMG oddział Spark Foundry.

Inne informacje o BLIK:

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: